Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Jeg har vært singel i to år, har gått ut med en jeg har kjent i litt over et år, nå har vi vært på date i 3-4 måneder og det går helt himmelsk... Han sender melding hver dag og har invitert meg på sydentur kun meg og ham, vi har reist og bodd på flotte hoteller og hatt det såå romantisk. Jeg kan prate med ham om alt, han virker å bry seg virkelig om meg, han snakker mye om framtiden og spøker hele tiden om at han vil gifte seg med meg.. Nå har folk begynnt å spørre meg om vi er "sammen", og jeg vet ikke helt hvor jeg står, vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram med å ta dette opp med ham eller vente til han tar det opp??
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 høres jo ut som han er seriøs i det dere har siden han sier han vil gifte seg med deg, om så i en spøkete tone du kan jo spørre han hvordan han ser på det dere har sammen og hva han legger i "forholdet" deres. skrevet i klammer siden du er usikker på om det er ett forhold enda om du ikke helt har lyst å ta en sånn prat med han, kan du jo f eks si goe kjæresten min til han når dere har det hyggelig sammen, og se reaksjonen. den er jo litt småtøff, men kan jo funke fint
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Vi hadde en samtale ikke for så lenge siden, siden vi ikke bor i samme by. Da spurte han om jeg trodde det ville gå bra med oss, og at han visste det ikke var "perfekt" med avstanden men at han hadde tro på oss og at det skulle gå bra, han snakker mye om å flytte til hjembyen min og finne seg jobb her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå