Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Er visst mange varianter ute og går... Tror det blir kun giftering på oss, evnt forlovelsesring på meg, deretter giftering på oss begge. Hvor mye bruker dere på ringer?
ipeggy Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Han fridde med en relativt rimelig, men nydelig ring. Vi har nå kjøpt forlovelsesringer som skal shines opp og graveres før bryllupet. De er i hvitt gull og kostet ca 8500 for paret. Min har en 0,5 carat diamant. Er veldig fornøyd med ringene, får stadig komplimenter for dem. Har prioritert ringene i budsjettet, de skal tross alt bæres hver dag for resten av livet!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Siden det var jeg som fridde til min mann, valgte jeg ut en ring som jeg brukte både som forlovelsesring og giftering (på den tiden var jeg student og tenkte også litt på å spare penger). Han derimot fikk ikke bruke sin før i bryllupet. Begge ringene var da blitt pusset og gravert. Ringene vi bærer er i hvitt gull, hvorav min har tre diamanter. Tror jeg betalte ca 12 tusen for min ring og ca 5 tusen for hans. Har vurdert å kjøpe ny giftering til meg i etterkant, men er i grunn utrolig fornøyd med den jeg har, så får ikke hjelpe at jeg ikke har en forlovelsesring på venstre hånd:)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Vi satte på oss ringene, kun gravert med navn når vi forlovet oss. Disse shines opp før bryllupet og vi får gravert inn dato. Ser ingen grunn til å skulle bruke penger på to sett. Vi valgte kraftige ringer i gult gull, min har 3 små diamanter satt sammen til et hjerte. Vi betalte kun 5400,- for ringene våre vi, mens nesten samme ringene (så godt som identiske mhp vekt, karat og utseende) hos en annen gullsmed i samme by kom på nesten 12 000,-
Andremann snart? 3.pp Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Vi har kun gifteringer, som vi setter på dagen vi gifter oss. De ligger her og skinner og venter- 25 dager igjen! Vi "øver" med dem hver kveld:) Jeg har 4mm bred, rund ring i hvitt gull, hans er 6mm bred, min med 5g gull og hans med 11. Ga 6500,- inkl. gravering.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har forlovelsesring som samboeren fridde med, i hvitt gull med enstensdiamant. Den beholder jeg saa klart og saa skal vi kjoepe gifteringer til oss begge to. Har ikke bestemt oss enda for hvordan de blir, enten helt enkle i hvitt gull eller muligens med noen smaa diamanter i min.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Hm, vi har forlovelsesringer som skal bli gifteringer - og de er helt enkle i gull. Smale og fine - uten diamanter eller noe annet på. Kosta oss vel rundt 3000 for begge mener jeg å huske!
MathildeC Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Mannen min er engelsk, og i England er det vanlig med diamantring e.l til forlovelsesring, så her ble det forlovelsesring og så giftering i hvitt gull til oss begge. Jeg bruker begge ringene på samme finger.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 Oi oi Trådstarter her.. Er i "besittelse" av en brite selv, dette skal jeg jammen meg passe på å nevne for ham, hihi
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #10 Skrevet 19. juli 2009 Til dere som ikke bruker ringer før bryllup.. teit spørsmål, men hva fortalte dere folk? Min samboer mener forlovlsesring er unødvendig. Trenger ikke forlove seg, men bryllup blir det. Hva sier jeg til folk da? Normalt hadde man sagt at vi har forlovet oss.. men har jo liksom ikke det da..
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #11 Skrevet 20. juli 2009 Vi har kjøpt forlovelsesringer i gult gull som vi graver med bryllupsdatoen og omgjør til gifteringer når den tid kommer
desemberjenta06+spire Skrevet 20. juli 2009 #12 Skrevet 20. juli 2009 Vi har også tenkt til å bruke forlovelsesringene våre som gifteringer. Vi kjøpte oss dyre, fine ringer og ser ingen vits i å kjøpe nye ringer nå når vi gifter oss. Vi graverer inn bryllupsdatoen i de.
Ireyna Skrevet 21. juli 2009 #13 Skrevet 21. juli 2009 Kjæresten min fridde med en vakker ring, også kjøper vi gifteringer neste år når bryllupet står Det var mitt ønske å gjøre det på den måten, jeg ville ikke gå med gifteringer (det heter forlovelsesringer, men ser jo ut som gifteringer) når jeg ikke var gift, ville spare noe til dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå