Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Fin og enkel. Kjenner en kjempe søt dame som heter Janne.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Kjenner 3 kjempe snille Janne'r Syns det er et enkelt og fint navn.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 For meg blir det litt rart, kjenner ingen jenter som heter janne, men flere gutter. Fordi jeg er svensk og janne er et guttenavn i sverige. Så på en gutt er det greit synes jeg, men hadde aldri gitt ei jente det navnet.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Det heter jeg jo... Så fint navn atte:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 Kan tenke meg at du syns navnet er fin ja, he he
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 Jeg har så gode assosiasjoner til Janne at jeg nesten vil si at dette navnet er det samme som Gud. I alle fall en som er flink å hjelpe og som er snill:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå