Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Janne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin og enkel.

 

Kjenner en kjempe søt dame som heter Janne.

Skrevet

Kjenner 3 kjempe snille Janne'r :P

Syns det er et enkelt og fint navn.

Skrevet

For meg blir det litt rart, kjenner ingen jenter som heter janne, men flere gutter. Fordi jeg er svensk og janne er et guttenavn i sverige.

Så på en gutt er det greit synes jeg, men hadde aldri gitt ei jente det navnet.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Det heter jeg jo...:) Så fint navn atte:)

Skrevet

Kan tenke meg at du syns navnet er fin ja, he he :)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg har så gode assosiasjoner til Janne at jeg nesten vil si at dette navnet er det samme som Gud. I alle fall en som er flink å hjelpe og som er snill:)

Skrevet

Næsj, helt greit.. Men ikke kjempefint!

Skrevet

harry,,, Jane derimot er fint..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...