Gå til innhold

null energi og bare trist:( Kjære dere som kan spå .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere se om jeg er gravid eller om jeg kommer til å bli gravid snart? har ikm på tirsdag. .Og på mandag er det en mnd siden mormor døde, så føler meg bare trist. Trodde jeg var gravid forrige mnd, siden mensen ikke kom, men den dagen mormor døde, så kom att på til mensen :( :(

Akkurat nå har eg ikke mer energi, og føler meg bare trist. . :(

meg 250486

han 160586

håper virkelig at noen kan se på meg og har noen svar til meg.

MVH Silje

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du er lettere deprimert... du må overkomme sorgen først. Ser ut som om du trenger å snakke mye, og roe ned tankene om å bli gravid. Ser ut som om du vil få en sjangs om ikke så veldig lenge...

Håper dette hjelper deg litt!

Husk at det blir din tur, du må barne ta en ting om gangen!

Skrevet

leit det med mormoren din. snakk med noen, som hun over sier. det vil bli deres tur. føler at det er ikke så altfor lenge til

Skrevet

tusen takk for svar dere.

Ja føler meg ikke helt på topp om dagene. Har blitt vanskeliger og vanskeliger å smile etter alt det med mormor skjedde, og det hjelper ikke på at vi har prøvd å bli gravid i snart ett år nå uten resultater.

Håper dere har rett, og at jeg blir gravid snart :):)

Skrevet

Heia..

Jeg ser ingen barn akkuart nå..Men masse sorg og smerter...Her var det masse sverd i tarot legget ditt...

Døden kommer med en endring, eller en slutt, noe som betyr en ny begynnelse. Vanligvis kortet betyr en transformasjon av seg selv og sin måte å se på verden, på seg selv og sine omgivelser. Noen ganger kortet betyr også en endring i atferd som godt.

Døden er for alle typer slutten - i forhold, på jobben, på et stadium i livet. Døden betyr også at du vil gi ny innsikt og at din oppfatning av livet endret.

I tilfeller der døden innebærer en slutt, slutten å vise seg å være frigjørende og en endring til det bedre.

Hvis du har bedt om en ja / nei spørsmål, betyr Døden 'nei'.

Generelt betydning - Døden betyr dødelighet og en slutt. Hvis forfatteren er en mann, kortet kan symboliserer tap av benefactor. For en kvinne betyr kort med mange hindringer. For den unge kvinnen kortet kan bety svikt i ekteskapet.

Jobb - Enten du bytter jobb eller oppgaver som krever en ny måte å tenke på. Noen ganger kortet betyr at du sies opp, men dette vil sjelden som en overraskelse.

Kjærlighet- kortet betyr vanligvis en relationsslut. Noen ganger, men kortet bare en endring i oppfatninger.

Finans - På den økonomiske fronten, kortet betyr en endring. Antigen slutt en kilde til inntekter for å gi deg penger eller en vanskelig økonomisk situasjon vil bli opphevet. Kortet kan også bety at du endrer oppfatninger og ser annerledes på din økonomi.

(mange tror at får mann dødskortet,så kommer mann til å dø.Det er ikke sant...Kortet betyr at det gammle må vike ,for at noe nytt ska ta plass...

Fire sverd står for hvile.Du trenger hvile...Husk å hvile deg...

Fire sverd står for hvile.

Dette er tiden for å ta en pause.

Kortet kan også tyde på et nødvendig sykehusopphold eller en tilfeldig sykdom.

(jeg tror du er deprimert,du må snakke med legen din.slik at du kan få hjelp)

Sju sverd handler om å stikke av.

Du er en ensom ulv som føler at du er mer effektiv på egen hånd.

Kortet kan også signalisere tyveri. Kanskje noen stjeler ideene dine.

Kortet står også for hemmelige planer.

Verden står for suksess, helhet, bra avslutning på noe og harmoni. Kortet indikerer integrasjon, fullførelse og oppfyllelse. Kortet kan også innebære lange reiser eller flytting.

Verden betyr at du er perfekt, og at du har oppnådd målet ditt uansett hva spørsmålet er.

Akkurat nå, alt er mulig - en tid for ny begynnelse.

Hvis du har bedt om en ja / nei-kort, betyr verden "ja".

Generell tolkning - Kortet er på reise og endring i byen, så vel som belønning og sikker suksess.

Jobb - du nå dine mål på en enkel måte, har du alt du slåss for. En følelse av fullkommenhet blir bekreftet.

Kjærlighet - Kjærlighet kunne ikke bli bedre enn den er nå. Etter en separasjon betyr kort at du har overvunnet den tidligere partnere. Det er over og du vil ha det slik, det føles bra.

Finans - Økonomien er balansert, og du har alt du trenger. Ditt finansielle mål vil bli oppfylt.

Du kommer deg over dette,for du fikk jo verden kortet..Men akkuart nå trenger du hvile,og da vil alt ordne seg for deg..

Ps...Bare send meg mld hvis du trenger noen å snakke med...Lykke til..

Klem

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...