Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Det er sikkert nevnt mange ganger før... Er ikke så flink til og sette ord på hvordan jeg føler det med enkelte ting.. Men jeg blir på en måte litt såret dersom sambo runker når det fks er en stund siden vi har hatt sex.. For og forklare litt nermere, så er han et nattmenneske så det er på natta det har hendt at han har tatt seg en handjob, Men hvorfor skal det at han er et nattmennseke gå ut over vårt sexliv... Greit jeg ligger og sover men kan ikke akkurat være oppe hele natta når jeg har vi har ei lita på 6 mnd... Men føler det blir på en måte så råttent gjort, akkurat som om han bare tenker på seg selv..... Jeg ble gravid igjen men tok abort så nå har jeg jo "mensen" Det er begge sin feil at jeg ble gravid og vi kvinnfolk er skap med at vi får menstuasjonen... Og da går vi den tiden uten og ha sex, Men svært få mannfolk klarer og gå uten sex 1 uke... Mange mannfolk er slik og må jo nesten bare leve med det... Men slik som sambo sa til meg at han hadde ikke behov for og gjøre slikt(en stund tilbake han sa dette) Men nå har det altås hendt et par 3 ganger... Hva synes dere om det at sambo går og runker i hemmelighet da dere egentligt begge har lyst på sex? og det er en stund siden? måtte bare blåse ut litt:P
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 la han runke. om han får noe ut av det så er det jo fint for han. om dere fortsatt har ett fint sex liv og runkingen ikke går ut over det dere gjør sammen så ser jeg ikke problemet. det er jo hans kropp og den gjør han jo strengt tatt hva han vil med? om det innebærer å kose seg i de sene nattetimer. jo det er mange mannfolk som klarer seg uten sex en uke, men er det ikke greit at han bruker hånda når dere ikke kan pga mensen, så slipper han å være sur for at det ikke blir noe som helst for han ? om han velger å runke fremfor å ha sex med deg har dere ett problem som må løses. da skjønner jeg frustrasjon og sårhet hos deg. men er runkingen i tillegg til sex med deg er det ikke noe å henge seg opp i kjære du
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Min runker ikke- som i ikke en eneste gang siden vi ble sammen for 7 år siden. Hadde han gjort det hadde det ikke gjort noe som helst, faktisk tenner tanken meg litt, altså tanken på ham alene...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 ikke for å være stygg 20:53 men hvordan kan du være så sikker på det? at han sier han ikke runker betyr ikke at han ikke gjør det. de færreste mannfolk jeg har hørt om som ikke runker i ny og ne. men bra tanken tenner deg da om du oppdager han en dag
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Du sier det som om du mener det er en sykdom eller noe galt med mannfolk ) Det er vel normalt at de fleste både menn og kvinner stimulerer seg selv? Det kan jo også tenkes at han gjør det fordi han tenker (og kanskje du gir inntrykk av) at du er sliten og vil sove, eller faktisk sover. Hadde det blitt sex hvis han hadde vekket deg midt på natten og spurt? Dessuten er vel ikke det å ha mensen en unnskyldning for ikke å ha sex? Kan jo også tenkes at han kanskje vil at det skal gå for seg kjapt, uten det maset som det av og til kan være ved å først måte få sin partner tent? Synes du overreagerer og du bør la ham få gjøre det hvis han vil uten å bli sur. Dessuten hvem er du for å nekte ham det?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 20:53: nei, sikker kan jeg jo ikke være. Men han sier nå det, så har liksom ikke noen grunn til å tro at han ikke snakker sant. Vi er veldig åpne om alt, jeg onanerer ofte, og det syns han er helt greit. Har flere ganger tatt opp temaet om han "aldri runker" nettopp fordi tanken tenner meg, men han liker ikke å runke sier han. Sier det alltid har fungert som en nødløsning, typ hvis man er sprengkåt og bare må skaffe en utløsning, og ikke kan få denne på annen måte. Og ennå har han ikke havnet i den "situasjonen" hehe. Det skal sies at jeg er et mye mye mer sexuelt vesen enn ham. For ham holder det å ha sex en gang i mnd, jeg vil helst flere ganger om dagen, så vi møtes på halvveien:p Det har liksom ikkje skjedd at han har vært kåt, og ikke jeg. Omvendt derimot er nesten daglig:/
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 Min mann runker, helt greit det, men vi har et ok sexliv. Men om han har lyst å runke når jeg ikke kan eller vil ha sex så er det helt ok. Vi MÅ ikek være sammen om absolutt alt. Om han spiser en is i lunchen på jobben, og koser seg med den, så blir ikke jeg sur fordi han burde vente til han kom hjem så vi kunne spise is sammen begge to. Så så lenge han ikke heller vil runke nn å ha sex, eller så lenge det ikke går utover sexlivet deres så er det vel ikke noenting i veien for at han runker litt? Så lenge det bare er et tillegg og ikke et i steden for? Er lov å tenke litt på seg selv innimellom også.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 Skjønner deg litt, men samtidig så er det jo hans kropp og han gjør jo ikke noe galt.. Men ta en prat med han om at du gjerne vil ha sex, og kan ikke du runke han istedet da? Vi gjør det slik noen ganger her, har også en som ikke har noe problem med å ikke ha sex på over en uke. Livet er for hektisk til at det blir tid og energi til det hele tiden, så slik er det. Hadde ikke sex før 4 mnd etter fødsel heller vi. Men jeg begynte å kose med han litt før da. Jeg selv hadde ikke noe behov. Foreslå å kose med han når du har mensen osv, hvis du heller vil det, og ellers kan du gjøre han klar på at du gjerne vil ha sex.. Trist at du måtte ta en abort..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #9 Skrevet 11. juli 2009 Hvorfor er det galt å runke.. ALLE menn gjør det. OFTE.. og de som har menn som sier de ikke runker - juger. Synes det er bra at mannen min runker, han har ett stort sexbehov, som jeg ikke klarer å følge opp.. så da slipper jeg å stille opp bestandig...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #10 Skrevet 11. juli 2009 Jeg synes jo ikke man skal nekte sin partner å kose med seg selv bare fordi man selv ikke kan ha sex. Du kan vel kose med deg selv du også? Han får jo ikke sex han heller selv om han får utløsning. Han synes nok sex er bedre, men at en kjapp ronk får ut den spenningen han har der og da. Hvis du har lyst på kvelden når du går å legger deg, så inviter ham med og si han kan jo stå opp igjen etterpå. Og forresten det at han tar seg en ronk betyr som regel ikke mindre sex på deg for det. Mange menn får bare økt lyst av å ronke...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #11 Skrevet 11. juli 2009 Jeg liker heller ikke at mannen min gjør det. Vet han fantaserer om andre både kjente og ukjente. Vet det er helt normalt, men blir litt sjalu fordeom jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #14 Skrevet 11. juli 2009 Det er så teit at noen sier at ALLE menn runker... Ja, alle har sikkert runket før, kanskje de gjør det i fremtiden, men ikke alle gjør det når de er i et forhold!! Og trenger heller ikke gjøre det OFTE!!! Alle har forskjellige behov, både menn og kvinner.. Så om noen av dere har en mann som runker OFTE, så betyr det ikke at andre gjør det! Så det så!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #15 Skrevet 11. juli 2009 Høres ut som mannen din har lovet deg på tro og ære at han ikke runker nå når han er i et forhold til deg, og det holder på å gå opp for deg at sannsynligheten er stor for at dette ikke stemmer og at han sier det fordi du er en småpsyk kontrollfrik. Så det så.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #16 Skrevet 11. juli 2009 Mannen min runker heller ikke, sier han, og jeg ser ingen grunn til at han skal lyve om det.. Egentlig syns jeg ha kan ta seg en handjob av og til, sånn at det ikke går så fort for ham når vi har sex.. Skjønner ikke helt dette med å bli sjalu pga at mannen runker, skal man eie hver minste del av hverandre bare fordi man er sammen/gift? Litt privatliv må det vel være lov å ha, og det må være bedre at han runker enn at han har seg med noen andre?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #17 Skrevet 11. juli 2009 Min mann runker ikke, så ALLE menn gjør faktisk ikke det. Så ikke kom her og kall mannen min for en løgner!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #18 Skrevet 11. juli 2009 Når menn runker, og særlig når det er istedet for å ha sex med partneren, så er det fordi de fantaserer om andre, og ikke har samvittighet til å ha sex når de gjør det. Derfor gjør de det alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå