gerd Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 jeg hadde tatt et babyteppe til å ligge på heller.
Blue Lady Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 hadde ikke gjort det nei. Har nøstebarnskinnet og har ALDRI sett/opplevd den såkalte svalende/regulerende effekten av skinnet. Ser for meg at det blir varmt og fullt av sand
*tybber* Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Vi hadde det med, men det ble heller til at vi brukte et helseteppe å hadde under han. Så veeeeldig mange andre som brukte lammeskinn da.
rima Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 En venninne av meg som var i syden med baby sa at det var skinnet som reddet nattesøvnen til tulla. Det regulerte varmen veldig godt!
mammatetogansketette:)) Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 Hmm.... nesten så jeg vurderer å legge lammeskinnet og lammeskinnsposen til poden under meg noen varme nettter å kjenne sjøl hvordan det er... Men har kjent sjøl at ull -undertøy regulerer varme bra, og min bestefar tok frem sitt ullundertøy i slottonna de varmeste dagene, nettopp fordi det kjølte godt..
Mrs. Bouquet Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 Min erfaring er at for oss så svaler ikke lammeskinnet i det hele tatt, blir heller småkokt. Mulig vi reagerer ganske forskjellig på ull.
Nea og juniors mamma Skrevet 11. juli 2009 #9 Skrevet 11. juli 2009 Dere som har erfart at lammeskinn regulerte var svalende, lå barnet med klær, bare bleie, body bommull/ull....? Har selv prøvd med body i varmen og ungen lå og badet i svette. Så enten er det forskjell på barna ellers så gjør jeg det feil?? :/
Bunnies by night Skrevet 11. juli 2009 #10 Skrevet 11. juli 2009 Den svalende effekten har aldri fungert på lillegutt heller - han er en varm pode - så han dåner av svette! Tror ikke jeg hadde tatt med meg lammeskinnet nei... mye annet å drasse på
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 11. juli 2009 #11 Skrevet 11. juli 2009 Vi hadde med skinnet til syden da snuppa var 4,5 mnd. Hun sov i bleie oppå skinnet med helseteppe over seg på natta, og uten teppe på dagen. Sov så godt så, En dag sovnet hun i vogna uten skinnet og med body, våknet svett og glovarm. Var iallefall det smarteste vi hadde med på turen. Kan telle på 1 hånd de gangene hun har sovet uten skinn siden hun ble født for 2 år og 3 mnd siden. Hun bruker det som kos nå da og elsker det over alt på jord! =)
*smula* Skrevet 11. juli 2009 #12 Skrevet 11. juli 2009 Vår lille svetter uansett i varmen, men uten lammeskinnet blir han kald av den våte svetten. Så vi bruker lammeskinnet i vogna, sommer som vinter. Han er snart 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå