Gå til innhold

....tar vel ikke med lammeskinnet til trilla til syden....????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde tatt et babyteppe til å ligge på heller.

Skrevet

hadde ikke gjort det nei.

Har nøstebarnskinnet og har ALDRI sett/opplevd den såkalte svalende/regulerende effekten av skinnet.

Ser for meg at det blir varmt og fullt av sand

Skrevet

Vi hadde det med, men det ble heller til at vi brukte et helseteppe å hadde under han.

Så veeeeldig mange andre som brukte lammeskinn da.

Skrevet

En venninne av meg som var i syden med baby sa at det var skinnet som reddet nattesøvnen til tulla. Det regulerte varmen veldig godt!

Skrevet

Hmm.... nesten så jeg vurderer å legge lammeskinnet og lammeskinnsposen til poden under meg noen varme nettter å kjenne sjøl hvordan det er... :P Men har kjent sjøl at ull -undertøy regulerer varme bra, og min bestefar tok frem sitt ullundertøy i slottonna de varmeste dagene, nettopp fordi det kjølte godt..:)

Skrevet

Min erfaring er at for oss så svaler ikke lammeskinnet i det hele tatt, blir heller småkokt. Mulig vi reagerer ganske forskjellig på ull.

Skrevet

Dere som har erfart at lammeskinn regulerte var svalende, lå barnet med klær, bare bleie, body bommull/ull....? Har selv prøvd med body i varmen og ungen lå og badet i svette.

Så enten er det forskjell på barna ellers så gjør jeg det feil?? :/

Skrevet

Den svalende effekten har aldri fungert på lillegutt heller - han er en varm pode - så han dåner av svette! Tror ikke jeg hadde tatt med meg lammeskinnet nei... mye annet å drasse på:)

Skrevet

Vi hadde med skinnet til syden da snuppa var 4,5 mnd. Hun sov i bleie oppå skinnet med helseteppe over seg på natta, og uten teppe på dagen. Sov så godt så, En dag sovnet hun i vogna uten skinnet og med body, våknet svett og glovarm. Var iallefall det smarteste vi hadde med på turen. Kan telle på 1 hånd de gangene hun har sovet uten skinn siden hun ble født for 2 år og 3 mnd siden. Hun bruker det som kos nå da og elsker det over alt på jord! =)

Skrevet

Vår lille svetter uansett i varmen, men uten lammeskinnet blir han kald av den våte svetten. Så vi bruker lammeskinnet i vogna, sommer som vinter. Han er snart 2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...