Gå til innhold

Litt langt og masete om vogner.... Les dette bare visst du kjeder deg og har god tid:)


~rugemaskinen~

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig glad i å se på barnevogner, og synes egentlig jeg har vært kjempeflink som bare har kjøpt en eneste vogn til førstemann som ble født i mars 08. Hun har Easywalker Sky. Nå er jeg gravid igjen, og har lyst på ny vogn. Er det galskap/sløsing?

 

EW er god, men det var en ganske lang periode jeg ikke var førnøyd med den. Som bagvogn er den bra, og som sportsvogn når barnet er litt større. Mitt problem var at hun ikke ville ligge i baggen særlig lenge, hun bare HYLTE og skulle "opp og se". Dermed satt vi henne i sportsvogndelen kjempetidlig, og hadde henne på det nest nederste trinnet i rygget. Men da kunne hun jo ikke se oss!! Det gikk MANGE måneder før jeg var komfortabel med å ha henne vendt bort fra meg... Nå er hun så stor at det begynner å være greit synes jeg.

 

Vi har fortsatt ikke bestemt oss for om vi skal ha eldstemann i barnehagen når jeg er hjemme i permisjon. Dersom hun skal være hjemme må vi ha søskenvogn - der har vi ikke noe valg...

 

Men dersom hun skal være i barnehage har jeg lyst på ny vogn til minstemann. En med vendbar sportsdel, og som er god å sove i, også i sportsvogndel. Savner dette med EW! Den er ikke noe særlig å sove i for en 1 åring. Mye pga dårlig kalesje...

 

Hmm... dette ble ganske rotete - men jeg tror egentlig jeg bare er ute etter at noen skal si at jeg kan kjøpe ny vogn med god samvittighet. Hehe..

 

Noen som har godt vognanbefalinger?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...