ønskeom2små Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Tenker på.....her i Norge er d liksom rema 1000 som er den rimligste kjeden.....noen med erfaring??? husker fra tidligere ferier at d er jo så sykt mangen forskjellige kjeder... ..og så gleder jeg meg til danske barneklær:) de har så mye fint der:)
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Spørs hvor du skal i Dk da Vi var nettopp i Øster Hurup (nydelig fint der ) Men sånn ca 15 min der i fra så hadde de faktisk Rema 1000, og vi så Kiwi. Dagli brugsen var litt over gjennomsnittet
Loyloy Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Netto - Billig, og ca som en rema/rimi i utvalg Aldi ennå billigere, mye tyske varer. Superbrugsen - Middelspris, godt utvalg Dagli´Brugsen - samme som over bare litt mindre. Fakta - Billig, men elendig utvalg Super Best - Enormt godt utvalg, ca middels pris Føtex - (minner om OBS - Dyrt og billig om hverandre. Godt utvalg, har også ekstra sortiment (parfymeri, elektronikk, leketøy, klær osv) Bilka - som Føtex, bare mye større. Kvickly - Som føtex bare mye større. Anbefaler Brugs butikker og Føtex.
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Vil no si at Føtex var kanskje litt nærmere sparkjøp på klærene Selv om jeg fant en skinnjakke til 300 Men maten er billigere enn Obsen
ønskeom2små Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2009 Tusen takk for svar:) Nå er jeg litt klokere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå