Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 er dere klar over at det finnes en viss sjanse for at dere kan ende opp med lovpålagt vaksinering til høsten....mot svine influensa... vis din avsky med din signatur her: http://www.thepetitionsite.com/1/a-universal-declaration-of-resistance-to-mandatory-vaccinations
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 ehh, hvis det er en fare for landsdekkende utbrudd så er det vel greit å være vaksinert?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Jeg tror heller jeg melder meg frivillig til å holde fast idiotene som ikke vil
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 er i utgansgpunktet ikke helt for pålagt vaksine, og nå er vel strengt tatt denne sykdommen bevist til å bli svakere, MEN: siden det er fare for smitte, b.la.på barn etc, tar jeg heller den sprøyta enn å klore meg fast i prinsipper..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Både jeg og knotten skal ta influensavaksine til høsten lovpålagt eller ikke. Dette fordi jeg har hjertefeil og han har astma og vært vedig mye syk med annet smårask. Om de da også tilbyr vaksine mot svineinfluensa så takker jeg gladelig ja til det, etter at den har spredd seg så mye og er å regne som en pandemi.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Skjønner ikke hvorfor det skal vaskineres mot svineinfluensa... den er jo mindre farlig enn en vanlig influensa... Men, de er vel bekymret for det økonomiske tapet som kommer av 40% sykefravær. Når det er sagt syns jeg norges vaksineprogram burde være lovpålagt å følge.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #7 Skrevet 17. juli 2009 http://www.vg.no/nyheter/svineinfluensa/artikkel.php?artid=563725
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå