Gå til innhold

er du mest glad i mammaen eller pappaen din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker og trenger begge to:-)

Skrevet

Det kan jeg ikke svare på. Jeg er utrolig glad i dem begge og vil ikke velge mellom dem.

Skrevet

Utrolig glad i dem begge to=D og trenger dem begge to...

Skrevet

Mamma, uten tvil. Og dernest kommer stefaren min. Min biologiske far kommer dessverre langt ned på lista.

Skrevet

Mamma, rett og slett fordi det er hun som stiller opp for meg og det er hun som var tilstede under oppveksten min.

Er glad i pappa også, men han var ikke tilstede da jeg var liten og er fint lite tilstede nå også. Husker han mislikte sterkt å være alene med oss barna, han gikk og sukket og klaget hele tiden om hvor kjedlig det var. Ofte ordnet han barnevakt da mamma var på jobb så han slapp å være med oss, da gikk han på kaffebesøk til noen helt til mamma kom hjem. Og slik er han nå også, han spurte til og med om vi kunne flytte bryllupet vårt siden en kamerat av han skulle også gifte seg da og det ble storfest. Nå er han usikker på om han kommer i vårt siden han vil ikke si nei til sin kamerat!!!

(mamma og pappa er ikke gift)

Skrevet

mamma uten tvil!

Er selvfølgelig glad i pappa også, men han er ikke så enkel å omgås :P

Skrevet

Like glad i begge to.

Skrevet

Jeg er veldig veldig glad i pappaen min, har alltid vært en pappajente :)

Min mor har jeg ikke noe forhold til...

Skrevet

Noen ganger mamma mest, og noen ganger pappa mest;) Men begge like mye om man skal regne på det;)

Skrevet

umulig for meg å velge... er like glad i begge! Og det er jeg veldig glad for :-)

Skrevet

Pappa....mamma er nesten ikke på lista mi engang...sånn er det,og det har ho lagt opp til selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...