Gjest Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Det kan jeg ikke svare på. Jeg er utrolig glad i dem begge og vil ikke velge mellom dem.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Utrolig glad i dem begge to=D og trenger dem begge to...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Mamma, uten tvil. Og dernest kommer stefaren min. Min biologiske far kommer dessverre langt ned på lista.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Mamma, rett og slett fordi det er hun som stiller opp for meg og det er hun som var tilstede under oppveksten min. Er glad i pappa også, men han var ikke tilstede da jeg var liten og er fint lite tilstede nå også. Husker han mislikte sterkt å være alene med oss barna, han gikk og sukket og klaget hele tiden om hvor kjedlig det var. Ofte ordnet han barnevakt da mamma var på jobb så han slapp å være med oss, da gikk han på kaffebesøk til noen helt til mamma kom hjem. Og slik er han nå også, han spurte til og med om vi kunne flytte bryllupet vårt siden en kamerat av han skulle også gifte seg da og det ble storfest. Nå er han usikker på om han kommer i vårt siden han vil ikke si nei til sin kamerat!!! (mamma og pappa er ikke gift)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 mamma uten tvil! Er selvfølgelig glad i pappa også, men han er ikke så enkel å omgås
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 11. juli 2009 #9 Skrevet 11. juli 2009 Jeg er veldig veldig glad i pappaen min, har alltid vært en pappajente Min mor har jeg ikke noe forhold til...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #10 Skrevet 11. juli 2009 Noen ganger mamma mest, og noen ganger pappa mest;) Men begge like mye om man skal regne på det;)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #12 Skrevet 11. juli 2009 umulig for meg å velge... er like glad i begge! Og det er jeg veldig glad for :-)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #13 Skrevet 11. juli 2009 Pappa....mamma er nesten ikke på lista mi engang...sånn er det,og det har ho lagt opp til selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå