Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat tolv uker nå, så da er det heldigvis min tur til å komme inn til dere. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og velkommen :)

ifølge bm er jeg 13.uker på vei,men e vel egentli bare 12+4idag så..e ganske ny her inne selv:)når har du termin?

Skrevet

jeg er 13+1 jeg , kommer inn hit en uke forseint. når har dere termin:)?

Skrevet

Er 12+1, termin 25/1. Synes nettopp jeg testet positivt, det har gått fort....men nå er det jo tredje mann, går fortere for hver gang visst :-)

Skrevet

hei hei :) Har passert 14 uker nå :) er litt sent inne her, men har en god grunn. nettopp kommet hjem fra ferie :D

Er første vi venter nå, men gleden står høyt i kurs her hjemme :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...