Gjest Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Akkurat tolv uker nå, så da er det heldigvis min tur til å komme inn til dere. :-)
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 hei og velkommen ifølge bm er jeg 13.uker på vei,men e vel egentli bare 12+4idag så..e ganske ny her inne selv:)når har du termin?
christina88 Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 jeg er 13+1 jeg , kommer inn hit en uke forseint. når har dere termin:)?
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Er 12+1, termin 25/1. Synes nettopp jeg testet positivt, det har gått fort....men nå er det jo tredje mann, går fortere for hver gang visst :-)
Vi gleder oss!! Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 hei hei Har passert 14 uker nå er litt sent inne her, men har en god grunn. nettopp kommet hjem fra ferie Er første vi venter nå, men gleden står høyt i kurs her hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå