mimmitiltre Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Jeg er nå gravid med nr 2, og har ikke plass til magen i vanlige bukser lenger..er i uke 8..men syns det er så lite kule mammabukser spesielt rundt omkring..spesielt når man ikke er så høy (er bare 1.60) så syns jeg det er veldig lite utvalg..husker jeg hadde samme problem i 1 svangerskap.. noen som har tips vedr fine mammaklær, og da spesielt bukser, som ikke sagger i rumpa, når man endelig har plass til magen? Takk for svar!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Hei, jeg er og lav,163 cm,men denne gangen fant jeg masse flott på HM. dette var for 3 uker siden, da hadde de ihvertfall fått inn masse flott her på sørlandet. Handla for 2500, og fikk masse komplimenter for tøyet. Er 11 uker men ble stor fra uke 6 hehe. Gått opp 4 kg allerede, huff.......Håper du finner deg noe flott tøy du også..
♥Bubble♥ Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Er helt enig at det veldig lite finr mammaklær til jenter som er litt lave, har akkurat greid å kravle meg over 160 grensa og finner ingen bukser. Men jeg fant noen kule linbukser på beyoung, de er litt lave i livet og plager liksom ikke magen, samtidig som at de holder seg over rompa. Topper og sånn er det jo bare å kjøpe overalt det er jo fremdeles den gravidmote stilen på alt ennå
Guttemamma x 3 Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Har ikke kjøpt noen nye bukser enda, men tidligere har jeg funnte på H&M og mama-licious (her finner du forhandlere http://www.mama-licious.com/#/home). Jeg er bare 158 så jeg finner aldri bukser som har riktig lengde, men jeg kjøper en som passer over mage/rumpe/lår og så legger jeg opp nederst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå