mimmitiltre Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Og ikke bare for å tisse..? Syns jeg løper på do hele tiden..lurer på om det er noe feil jeg spiser..har hatt det slik i snart 2 uker..slitsomt;)
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 jeg har det også sånn! eller hadde det sånn en stund, og nå er det full stopp i steden. tror muligens kroppen min har klikka helt hormondust.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Heldige deg som kommer på do;hehe. Har vært grusom hard i magen siden jeg var i uke 3, nå er jeg i uke 11. Flyr konstant på do og tisser både natt og dag siden uke 3, men kommer lite den andre veien kan du si,føler tarmen sprekker snart. Men skjønner at det er slitsomt for deg i lengden. Du får spise noe mat som stopper litt,loff,kjeks eplemost osv.
You can call me Dårris Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Hvis du finner ut hva det er du spiser, så si fra:) Jeg har vel samme problem som et par av de andre over her. Full stopp, og får jeg til noe, så er det stein! Tisse derimot, det gjør jeg oftere og oftere føles det som:)
dølajinta Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 For dere som er forstoppa i magen; spis sviskekompott eller sviskeyoughurt. Det får fart på sakene.
b77h Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 til deg som må på do flere ganger til dagen; det er faktisk et bra tegn - og betyr at kroppen får kvittet seg raskt med avfallsstoffer. Og til dere andre (inkludert meg selv for tiden) så er det helt normalt at tingene går langsomere nå. Men spis svisker, biola, kiwi, + linfrø skal visst hjelpe. og litt mosjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå