Gå til innhold

Ville dere valgt ris eller salat til gryterett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ca 20 gjester i morgen... hehe Skal også ha loff til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler=)

Skrevet

Nei, orker ikke styre med begge deler... Har vanligvis begge deler, men når det kommer såppas menge, blir det litt voldsomt... Må legge til at forrige helg feiret vi 30 års dagen til mannen min i 3 dager, og i dag hadde vi barnebursdag for 4 åringen... Har også baby på 3 uker så det er grenser for hva vi får til og orker...

Skrevet

Jeg MÅ ha begge deler til. TIl gryterett hører det liksom med salat og ris synes jeg. Er jo ikke akkurat noe heft å lage begge deler da.

Skrevet

Begge deler. Bruker du sånn boil in bægg greier, så er det jo bare å hive det i vannet og så tar du det når det er ferdig. Ikke noe hokus pokus

Skrevet

Definitivt begge deler. Jeg hadde blitt litt forundret hvis det var enten ris eller salat.

Skrevet

hehe Til 20 personer? Er du klar over hvor mye salat som må til da? Disse familiene spiser MYE salat og vi har litt annet å ordne... Men mulig vi setter svigermor i sving for jeg er enig i at både salat og ris hører med! hehe

Skrevet

Begge deler. Viss eg MÅ velge må det bli ris. Trur ikkje eg hadde servert gryterett utan både ris og salat i festleg lag. Ein ting er viss det er sånn middag i full fart til berre meg og ungane, men ikkje til besøk.

Er det ein mulighet å ha meir væske i gryteretten og hive risen direkte oppi så den kan koke sammen med gryta? Då lagar den jo seg sjølv - og ikkje blir det meir oppvask heller...

Skrevet

Forresten - i din situasjon (med nyfødd baby og alt) hadde eg gjerne spurt gjestane om dei ikkje kunne ta med seg salat. Er det ein mulighet?

Skrevet

Jeg må ha risen ved siden av... :-) Men jeg klarte å overtale gubbelubb til begge deler! ;-)

Skrevet

Gryterett uten ris er som pizza uten ost!

og salat hører med det også! :o)

Skrevet

Hvorfor ikke begge deler? greit det er mange gjester.

Er vertfall vandt me det at vi både har salat,ris og brød til:P

Skrevet

Jeg pleier å ha ekstra ris oppi,og salat ved siden av:-)

Skrevet

Har skrevet litt lenger opp hvorfor vi vurderte å ha enten ris ellersalat, men jeg fikk overtalt gubbelubb til begge deler for jeg mener det samme som dere! ;-) hehe

Skrevet

Kansje du eller mannen din kan lage salaten ferdig i kvell? Går fint det:-) Så tar du boil in a bag i morgen;-) Så lager det seg nesten selv. Lykke til!

Skrevet

Å koke ris i løsvekt er jo ikke noe vanskeligere enn å koke boil in bag... ;-) Og risen må jeg ha ved siden av... hehe

Skrevet

Ja takk begge deler :D

Men måtte jeg velge....ris...

Skrevet

okei, jeg forsto det slik at du syns det var mye arbeid jeg, så jeg ville bare komme med et lettvindt tips.. hehe...

Skrevet

begge deler men ris er viktigst. risen er jo ikke noe styr me. er jo bare å blande ris og vann.....

salaten er litt mer pes med, men om du lager til 4 eller 20 er ikke store forskjellen. det er rotet som er styret......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...