solstråle- g09 og ?12 Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Litt pinlig for meg å spørre om dette men... hopper uti det fordiom! Ofte etter at kom over i andre trimester har jeg blitt veldig tørr utenfor skjeden mens jeg og typen har sex... uansett hvor lyst jeg har og hvor "våt" jeg er i begynnelsen... dette fører til at det som regel blir ganske ubehagelig og vondt etterpå. sist hovnet jeg skikkelig opp rundt og blødde rundt "inngangen". dette fører til masse ubehag når jeg må på toalettet. Er dette normalt? og har dere noen tips/råd om hva jeg kan gjøre for å gjøre dette bedre? Jeg er 20 uker på veg hvis det har noen betydning, og dette begynte rundt uke 13.
Gjest eelis+guttespire Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 At slimhinnene ikke er helt som før når du er gravid er normalt. Bruk glidemiddel, gjerne av den silikonbaserte typen. Den tørker ikke inn så fort, og fungerer mer som en olje enn den vannbaserte typen. Viktigst av alt er å stoppe når du blir tørr - før du hovner opp og blir sår! Lykke til :-)
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2009 Tusen takk for rådet skal prøve det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå