Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt en CB i dag, er nå 3 dager over IKM, men tar det med en klype salt så lenge jeg har gått på pergo denne mnd. Da blir jo gjerne EL litt forskjøvet.

Tok altså CB i dag tidlig, og det kom opp en syltynn strek så det ble et slags kryss. Gikk fra testen etter et par minutter da jeg leste i bruksanvisningen at nedoverstreken skal være bortimot like bred som den vanrette.

Kikka på den igjen da jeg skulle rydde badet noen timer senere, og da er streken blitt kraftigere og mere tydelig,fremdeles veldig tynn, går nå også helt ned, da jeg tok testen gikk den bare halvveis ned.

Hvordan i all verden skal jeg tyde dette?? Står på tur ut på byen med venniner...og har ei vinflaske i veska...Noen som har opplevd slik resultat og fått tydeligere positiv senere? Blir litt tankefull her jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en digital test, så slipper du å lure. Lykke til!

Skrevet

Har ingen!!

Men reiser på byen jeg, stoler på at det stemmer at man ikke skal stole på annet enn tydelige brede kryss. Og streken kom også etter "tidsfristen".

Skrevet

Hm, jeg vil nå mene at en strek er en strek jeg da.. Og når streken er litt utydelig så kan den se tynn ut, fordi resten av streken (i bredden) er enda svakere, så du ser den ikke. Så vil heller anbefale at du tar en digital en :)

Skrevet

jeg opplevde dette i høst, da var det noe galt med testen. Tok en ny samme dag og den var negativ.

Da jeg tok test for noen uker siden så kom streken veldig fort og veldig tydlig.

Så jeg ville tatt en test til for å være helt sikker hvis jeg var deg:o)

Skrevet

Håper du ikke drakk i går!

Det er nemlig med svake streker det har begynt hos meg hver gang.

Streken er svak, men så dras den liksom mot ene siden og blir en tynn synlig strek. Dagen etter har streken blitt sterkere og enda sterkere dagen etter det igjen.

En strek betyr hcg og hcg betyr graviditet. Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...