Gå til innhold

noen som har en super flekkfjerner å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har flere plagg med flekker på,har brukt bio spray,men det fungerte ikke.flere av flekkene har tørka før jeg har sett det.og da er det vel vanskeligere. er så irriterende.takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker biospray og den tar alt av flekker, du må bare ikke gi deg etter å ha sprayet på en gang:-)

Jeg pleier alltid først å spraye på, la det virke 2-3 min før jeg vasker klærne i vaskemaskinen. Så sjekker jeg alltid klærne jeg vet det var flekker på når jeg tar dem ut av maskinen og hvis de ikke er rene da, så sprayer jeg på en gang til og lar det virke en stund, så sprayer jeg gjerne enda noen ganger (noen ganger 4-5-6ganger på flekker som sitter godt) og så vasker jeg det på nytt og da forsvinner alltid flekkene. Selv plagg med tomatsaus som har tørket godt inn blir helt bra da.

Skrevet

på de vanskelige som ikke vil vekk etter en vask, eller som jeg mistenker ikke vil vekk, tar jeg og sprayer på bio-tex spray, lar det virke litt, og så gnikker jeg stoffet mot hverandre på den gammeldagse måten, mens jeg sprayer på ekstra bio-tex så det er nok skum. Da går alltid flekkene vekk med en gang :-) Vasker i maskin etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...