Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Det var kjempe koselig, men skulle virkelig ønske at hun hadde giddet å vaske doen før jeg kom. Ikke det at det er så forferdelig viktig at hun må ha det ryddig og pent når jeg kommer. Men når det er flekker av inntørka bæsj på kanten av doen, så syns jeg virkelig at hun kunne vaske det bort.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Ja, for alt handler jo om DEG, selvsentrerte biatch.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Kan jo være at hun vaska dassen igår eller i morges, og så har mannen eller noen av ungene vært på driter'n etterpå, uten at hun har fått det med seg...? Eller kanskje det var deg, du bare legger skylda på venninna di!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Hun har hverken mann eller barn. Dere liker kanskje å gå på do der det er masse inntørka bæsj på innsiden av doen, men det gjør ikke jeg. Jeg vasker alltid doen når jeg får besøk.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Hva prøver du å oppnå ved å være frekk i kjeften, anonym 15.40? Vi er ikke fjortis lenger...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 Jeg synes dette innlegget tar kaka, legge ut noe sånnt tull, stakkars venninne. Om hi pleier å vaske dass, betyr det ikke at hele verden skal gjøre det samme.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #9 Skrevet 11. juli 2009 Ja, for hun dør om hun må vaske dassen. Spes. når det er masse inntørka dritt på den. Nei, selv om jeg gjør det, så trenger ikke hele verden å gjøre det. Men tror nok de fleste gjør det alikevel...pga hygiene. Skal vedde på at du selv gjør det når du får besøk, 15.57. Eller driter du også i det, og la dine gjester gå på do med masse bæsj??? HI
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #10 Skrevet 11. juli 2009 Nei, men det er menneskelig å glemme, løper ikke hjem og forurenser nettet med min "utrolige historie fra virkeligheten" av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #11 Skrevet 11. juli 2009 "...løper ikke hjem og forurenser nettet med min "utrolige historie fra virkeligheten" av den grunn...." Nei, for det gjør jo ikke andre heller. Bare jeg som gjør det. Du har vel aldri gjort det. Skrevet et eneste innlegg som har noe med dine utrolige historier fra virkeligheten??
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #12 Skrevet 11. juli 2009 He he he...jeg for min del glemmer aldri å vaske doen når jeg får besøk. Spiller ingen rolle om jeg har vasket badet og doen dagen før for den slags skyld. Går alltid gjennom doen når jeg vet at jeg får gjester.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #13 Skrevet 11. juli 2009 Jeg er enig med deg Hi. Jeg vasker alltid doen ofte selv. Bakteriene florerer. Jeg har vært borti det samme som deg. Mange ekle folk der ute.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #14 Skrevet 11. juli 2009 Samme her. Jeg vasker også alltid toalettet og badet før jeg får besøk. Gjør det selv om jeg har vasket det dagen før, for etter den tiden så har jo både gubben og barna gått på do. Ser alltid gjennom badet før gjestene kommer. Uansett om det er familier som kommer, eller venner.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #15 Skrevet 11. juli 2009 Ser igjennom badet før du får besøk? what? har aldri hørt maken... Å så forventer du at andre gjør det og? jesus...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #16 Skrevet 11. juli 2009 Siden alle andre kaster søppel så kan jeg det og.. Hi, du er jo bare helt idiooot. Jaja, venninna di skulle hatt godt av å vite hvordan du tenker om henne og hva du har gjort( lagt det ut her).. Hmm, kanskje hun satt og trøkka rett før du kom og glemte å vaske den fordi du ringte på og hun måtte forte seg å ta opp døren? Eller... Kanskje hun dreit med vilje slik at du skulle føle avsky og ikke komme tilbake.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #17 Skrevet 11. juli 2009 *Dreit med vilje og ikke vasket det opp altså..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #18 Skrevet 11. juli 2009 Virker som flere av dere ikke har for vane å vaske doen daglig? Inntørket dritt i do er noe av det mest avskyelige jeg ser. Her vasker alle doen etter endt besøk. Ser hvertfall etter om det er rester igjen. For noen uappetitelige mennesker som ikke bryr seg om gjestene deres ser dritten etter dere. Griseri!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #19 Skrevet 11. juli 2009 Jeg er ikke gris, jeg er menneskelig, og om noen venter besøk og sitter på do når det ringer på f.eks, så glemmer man kanskje å ta seg tid til det før man åpner opp. Slutt å vær så fittedibb'er nå.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #20 Skrevet 11. juli 2009 Da er du ikke annet enn gris og ekkel, om du ikke har hukommelse til å sjekke om det ligger dritt etter deg i dassen. Akkurat det er jeg nøye på! For det er ingenting som er mer ekkelt! Rart voksne folk ikke bryr seg mer!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #21 Skrevet 11. juli 2009 Herregud da.. er det så mye forlangt å vaske raskt over badet hvis en vet det kommer besøk?! Gjør det selv hvis badet ikke ser ok ut fra før.. noe annet med uplanlagt besøk da, kommer folk plutselig på døra får de tåle rot og uvasket bad:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #22 Skrevet 11. juli 2009 Hehe doen er en bakteriebombe og jeg synes det er helt utrolig at det sitter en gjeng med kjerringer og kjefter på noen som synes inntørket dritt er ekkelt. Hallo? Når en får besøk er det jo hyggelig både for besøket og en selv at det er rent på do. Dere vet hva som sies om at doens renhet på restauranter gir et bilde av hygienen der...kanskje det gjelder i hjemmet også?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #23 Skrevet 11. juli 2009 Jeg er helt enig med deg jeg hi. Hvis jeg er på besøk hos noen og doet ser sånn ut lar jeg være å gå på do. Og drar raskt hjem- ikke gøy å sitte på besøk å være tissetrengt... Selv sjekker jeg doet etter jeg har vært der, skulle det ha komt noen rester i doskåla vasker jeg det bort der og da, det samme gjør mannen min.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #24 Skrevet 11. juli 2009 Blir litt overrasket over hvor mye urenslige mennesker det faktisk er. Her drar jeg over vasken + toaletten hver dag, bare med en fuktig klut, og bruker toalett såpe nedi toalettet. Det tar meg tre minutter:) En rutine jeg har, pluss at jeg har printet inn i min manns hode + barn at man sjekker alltid toaletten etter at man har gjort fra seg:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #25 Skrevet 11. juli 2009 SElvfølgelig er det hyggelig at det er rent på do!! Tviler ikke at det ikke var det hos denne jenta heller, men noen dritestreker nedi do klarer vel alle å overse uten å tenke på det hele dagen og dømme henne som uhygienisk gris med dårlig hukommelse! Stakkars stakkars venninna til hi, får så vondt av henne. Hi har fått med seg go'teamet for å rakke ned på dobremsespora til venninna si. Du er nok litt av ei dame, hi!! *Grøss* Heller ei venninne som løper og tar opp døra og glemmer å rengjøre do for meg, enn ei som tenker så over slike ting at hun synes det er helt greit å dra hjem og legge ut om besøket på nett og få med seg andre jattende kjerringer som får seg til å kalle slikt for uhygieniskt grisete og alt mulig. Stygge er dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå