AE❤️ Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Jeg skal kjøpe meg en bærbar pc, har bare stasjonær.. og har mindre peiling på hva jeg skal se etter.. Vil ha en data som er fin og surfe med, og som ikke jobber og jobber og tenker og tenker i hundre år.. Sånn til og få fnatt av:) Noen som kan anbefale meg en GOD pc til ca 4000 kr? Gjerne nettbutikk som sender faktura da det ikke er jeg som skal betale... Hva skal man se etter da man bestiller pc? I forhold til minne og sånn??
elikatt -mamma til 4- Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=103195 Denne anbefaler jeg, den er litt dyrere enn du nevner, men en pc til 4000kr får du med windows home basic, som er den minste av windows-vesjonene. Med windows home premium kan du oppgradere til det nye windows 7 når det kommer, gratis hvis jeg ikke tar helt feil.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Jeg glemte å nevne at jeg har den selv, og er kjempefornøyd! Den er rask og grei å bruke, og jeg har aldri hatt noen problemer. :-)
Blue Lady Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Jeg skal kjøpe med en Asus eee, en minipc, med 10 tommers skjerm. Perfekt til surfing,men sikkert ikke så bare til spill ol. Er lei den digre, gamle bærbare min som tenker og tenker og tenker seg helt varm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå