togutter Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Jeg har fått brev fra nav om at søknaden min er ferdig behandlet.. gikk ut i permisjon i slutten på juni.. Når får jeg første utbetaling fra Nav da?
Kjærlighet <3 Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 De utbetaler foreldrepenger i slutten av hver mnd. om jeg husker riktig. Så om du gikk ut i permisjon i juni burde du få første utbetaling i slutten av juli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå