Gå til innhold

hvilke plager har dere i graviditeten? u/t...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

de 3 H´er er aktive hos meg iallefall.. Halsbrann, hovne bein og vondt i halebeinet. Hver dag! Ellers i toppform :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira06

Jeg tror vel egentlig at jeg har vært innom de fleste plagene... hehe:)

De første mndene var jeg skikkelig kvalm, og brakk meg bare jeg åpnet døren på kjøleskapet. Jeg hadde også utrolig vondt i puppene, var så vidt jeg orket å dusje. Ved omkring 4 mnd så fikk jeg prolaps neders i ryggen, og det har vært plagsomt. Nå begynner bekkenet å bli litt vondt, jeg har ofte kramper i leggene og halsbrann nesten uansett hva jeg spiser. I tillegg akkurat som om jeg har hold i siden hvis jeg går langt. Har hund, så må jo ut på tur uansett.

 

Men jeg vet at det absolutt er verdt plagene i lengden, og de kommer til å være glemt så fort den lille frøkna er ute. Har i dag akkurat 11 uker igjen, så nå begynner jeg å glede meg veldig. Tiden kan ikke gå fort nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har jeg ikke hatt noen plager i det hele tatt, har egentli ikke merket at jeg er gravid bortsett fra den stadig voksende magen:) Så jeg tror jeg har vært veldig heldig så langt, men man vet jo aldri når det kan dukke opp noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 4 første mnd var jeg kvalm og kasta mye opp, så roet det seg ned til litt kvalm og kastet opp skjelden, så begynte det å bli oftere igjen. Sliter veldig med allergien og får akupultur nå for: allergi, kvalme/oppkast, hovene bein (de begynte i varmen, og har blitt..).

Ellers litt halsbrann og litt smerter i bekkenet.

Har hele tiden levd på de dagene som formen er bedre :o)

Men selv ting er som de er hadde jeg ikke nøla med å blitt gravid hvis jeg hadde vist at det skulle bli slik. Den lille er sterkt ønsket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er trøtt hele tiden!! tenker bare på å sove.

+ dårlig ånde... det hjelper ikke om jeg pusser tenner, kinn og tunge 4 ganger om dagen heller..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...