Gå til innhold

Nå setter jeg snart en propp en stumpen til den lille!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hittil i dag skiftet 10(!) bæsjebleier. Og vi sto ikke opp før 9! Herlighet for et arbeid. Når ene bleien er skiftet, så er det bare å vente 5 minutt, så må vi skifte igjen. Djiiiises, sier jeg bare!

Så nå er jeg lei, hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønner jeg godt! Hadde det akkurat som du skriver her for noen uker siden, når det var så sinnsykt varmt her på østlandet. Skifta bleier hele tiden, følte det var det eneste jeg gjorde!

Opp på natta mange ganger også, og det er IKKE vanlig her for å si det sånn. Men det gikk over etter tre-fire dager ( heldigvis! )

Lykke til i hvertfall, føler med deg for å si det sånn!!

Skrevet

Stakar liten da .o(

Og bæsjer de ikke så er det galt hehe.. jaja ikke lett dette her gitt..

Får håpe det gir seg snart..

Skrevet

Ja nå har jeg skiftet to til siden jeg skrev i sted.. Teite tenner som kommer.. Har holdt på i 3 dager nå, og stakkarsen ble skikkelig sår i går men jeg klarte heldigvis å berge en stor sår-i-baken-katastrofe ved hjelp av weleda sin zinksalve. Takk og pris for den!

Skrevet

Vi er også i bæsjekarusellen. En tann ute oppe nå, og tror det er en til på vei. Var ikke helt sånn på de to nede, men men. Kan jo selvfølgelig være at vi har kjørt på med litt mer fiber også. Men i natt hørte jeg det sprutet i bleia i ett-tiden.

Og det lukter ILLE. Heldigvis er mannen min på plass, etter at jeg har vært et par dager på ferie alene, for ikke å snakke om besteforeldre rundt oss på alle kanter. Så nå får noen andre trø til, før jeg blir bæsjegal.

Skrevet

Bæsjegal er jeg allerede blitt.. Men nå ser det ut til at vi har litt rolige arbeidsdager i sikte, hvor vi kansje får slippe å stå opp om natta ørtenhundreogførti ganger for å skifte drittbleie.

*krysser fingre og tær*

Skrevet

Så bra at det går bedre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...