Alessi med 2 fine gutter Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Lillegutt på 11 måneder har melkeallergi (melkeprotein). Kan vi lage mat til ham m kokosmelk, og er det i det hele tatt bra å gi kokosmelk til en på hans alder? Takk for svar )
Gjest ->>- Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Det vil jeg tro, det er jo ikke melk. Men jeg er ingen allergiekspert. Å gi kokosmelk til småbarn er helt uproblematisk.
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Kokosmelk er jo en vanlig ting å bruke i stedet for melk i matlagingen. Vi gjorde nå det da småen var mindre og ikke tålte melk og det gikk helt greit :-)
Babyønske �� Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Kokosmelk er nok uproblematisk som det sies over her. Men det har jo en del smak, så vet ikke om jeg ville brukt det i alt av matlaging. Kjedelig for ham om alt skal smake kokos. Da er havremelk, soyamelk, og rismelk også gode erstattere.
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2009 Tusen takk for svar! Joda, vi bruker rismelk og havremelk allerede, men tenkte å lage kylling til middag i dag, og da kan det være godt med kokosmelk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå