partyoffive Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Amalie/Amalia Amanda Anna Astrid Agnethe Adelen Annelis Aina Alfrida
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Alvhild Agnes Agnete Adelheid Ada Astrid Alva Andrea Anny Amalie Aminda Anita Anette Anete Ane Amina
giggsi Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 Anne Alida Aida Ada Alva Andrine Andrea Alice Alina Amelia
partyoffive Skrevet 11. juli 2009 #9 Skrevet 11. juli 2009 Abelone eller Toblerone? ho-ho. Nei, ikke alle navn kan tas fra det engelske og franske språket og brukes på norsk.
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #13 Skrevet 11. juli 2009 Agathe Agnes Anna Arnhild Asbjørg Alette Alvhild
Loyloy Skrevet 11. juli 2009 #15 Skrevet 11. juli 2009 Nå kjenner jeg en Abelone, som uttaler navnet sitt PRESIS som det står skrevet, altså A BE LO NE og jeg synes det er FINT.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 11. juli 2009 #20 Skrevet 11. juli 2009 Nå svarer jeg uten å ha sett på hva du har fått til nå - Adina - Anine - Aina - Anja - Amanda - Amelie - Amalie - Ayla Lykke til med valget!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2009 #21 Skrevet 11. juli 2009 andrea syns jeg er helt nydelig. og aleksandra er også fint
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #23 Skrevet 11. juli 2009 Ada Agnethe Ane Anja Anina/ -e Andrine Andrea Adriane Ariana/ -e Anne/ -a Amanda Adine/ -a Ikke alle jeg synes er like fine, men det spiller liten rolle hva jeg synes;)
*Rutletutt* Skrevet 11. juli 2009 #24 Skrevet 11. juli 2009 Ava er jo nyyyydelig:o) Alva likeså) Liker også Anna og Alida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå