Gå til innhold

ble så sur og skuffet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sier aldri nei når mannen min skal kjøpe seg noe og i det siste har jeg ønsker meg en kaffemaskin sånn som man trykker på en knapp så kommer kaffen :) Den koster rundt 3000 4000 tusen kroner for de billigste. Trodde vi var enige at jeg skulle kjøpe en sånn maskin. så spør jeg i dag om vi kunne kjøpe den og fikk til svar hva får jeg ?? da ble jeg så sur at jeg sa at jeg ikke skal ha noen sånn maskin. og heretter skal jeg være vannsklig om det er noe han vil ha.

Dette hadde sikkert ikke vært noe sak om jeg ikke er pemenstruell..

lenge leve oss når vi er hormonelle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lettere med tilgivelse enn tillatelse. løp og kjøp :D dessuten blir han nok fornøyd når kaffen er servert :P

Skrevet

har dere felles konto??

jeg gjør hva jeg vil med mine penger og det gjør han også.

bare vi deler på utgiftene vi har felles..

han bruker masse masse penger på hobbyen sin. flere tusen i mnd..

jeg har ikke så mye penger men jeg bruker de ekstra pengene som blir i gjen etter lønna til å sette opp sparekonto og kino tur med venner osv..

han har tjener mye, men jeg er ikke med og bestemmer over pengene hans. det er tross alt han som jobber for de

Skrevet

Ikke alt er nødvendig. Enten det er du eller han som kjøper.

MÅ du ha ei sånn kaffemaskin, altså? Det var jo forferdelig dyrt.

Skrevet

Kaffemaskinen komme jo til å være en felles ting som dere har i huset. Den er vel ikke bare til deg?

Er du datteren hans? Må du ha tillatelse til å kjøpe noe til huset? Du er samboeren/kona hans, ikke noe unge som han kan bestemme over.

Løp og kjøp den maskinen. Dyrt var den, men det er jo en innvestering? Ikke noe du bruker og kaster med engang.

Skrevet

Vi har en sånn kaffemaskin.. og den en helt genial!! Aldri angret et sekund på det kjøpet.. Drikker mannen din mye kaffe?? Prøv å overbevis ham om hvor nyttig og praktisk det ville vært å ha en slik maskin.. det beste er jo til og med hvis du kan få han til å tro at det var hans forslag.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...