Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Hvordan fjerner men en kvinnelig "bart" mest effektivt? Før jeg fikk barn var den så lys at den ikke syntes, men nå må den vekk.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 gå på salong og få det fjernet med laser. da er du kvitt det for godt
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Eller få den vokset bort på hudpleiesalong. Koster som regel rundt 100 kr hver gang og varer lenge.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Ikke bruk penger på laser ihvertfall. Det virker ikke. Jeg fikk beskjed om at jeg var helt ideell for laser, Mørke hår og hvit hud. Brukte haugevis av penger og hårene er der fortsatt. Det der lasergreiene forstår jeg ikke får lov å reklamere som de gjør. Det stemmer jo ikke. Men tror folk flest synes det er så flaut at de ikke rapporterer det til forbrukerombudet. Jeg barberer fort over hver morgen. Tar to sekunder. Eneste alternativet for meg da jeg får utslett av kremer og voksing. Men det fungerer fint.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 Jeg også tar en kjapp en med høvelen hver morgen. Så lenge jeg ikke napper noe så blir ikke hårene mørkere og tykkere (har erfarig fra å ha nappet noen i en "krisesituasjon"...). Selv om høvelen ikke gjør at jeg føler meg mer feminin akkurat så er det bedre enn å stå flere minutter med hårfjerningskrem eller la hårene vokse seg lange nok til å vokses. 2 sekunder så er jeg klar til å gå ut. Verre er det med bikinilinja... ugh
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 Jeg vokser overleppa en gang i måneden. Det tar to sekunder, ritsj - ritsj, ferdig. Null stress. Bruker Maryepil ansiktsstrips kjøpt på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå