Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 hadde termin 6 juli. så er 5 dager over nå. i hele natt har magen blitt hard som en stein nøyaktig hvert 10 minutt.. var litt rolig i dag tidlig, men nå har det begynt på igje. hvert 10 minutt. men smertene er ikke noe værre enn mens smertene.. blit ganske usikker jeg.. jordmor sa i går at jeg hadde 3 cm åpning og var temmelig moden, så kunne skje når som helst, og det kunne skje fort.. hva tror dere? er dette svake rier.. eller bare kynnere?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Det høres akkurat ut som når jeg fødte! Jeg hadde slike rier i nesten 11 timer før det gikk over til rier jeg kunne kalle vonde. Krysser fingrene for deg om at det er fødsel på gang. Forresten, gå deg en tur, det gjorde bra på mine rier iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Det er mulig det er helt i startfasen, men det er faktisk vanskelig å si. Men en ting er sikkert, hvis du får rier vil du etterhvert skjønne at det er det. Ta tiden og kjenn om de blir vondere og tettere etterhvert. Lykke til!
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2009 ja dette er min nr 2.. så derfor er litt ekstra usikker.. for går liksom å venter på de intense smertene jeg hadde sist.. men en gåtur hørtes jo lurt ut.. tror kanskje jeg tar meg en tur ut etterpå ja.. HI
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Da jeg fikk nr 2 ble det aldri særlig vondere enn det du beskriver. Jeg råder deg derfor til å holde øye med tiden og ikke vente på de intense smertene. Da jeg endelig fikk rotet meg inn på sykhuset, og forventet å bli sendt hjem pga falsk alarm, gikk det bare en halvtime før jenta var ute. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå