Gå til innhold

dere som venter nr 2,3 og vet hva dere venter. har noen spm=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

suller endelig inn her etter 3,5 års prøving på søsken, som da klaffa ved første icsi.

det jeg lurer på er var det noe spes om gjorde at dere reagerte på at det var forskjellig kjønn før dere visste det?

med min gutt var jeg kjempe kvalm fra morgen til kveld sånn ca gjennom hele svangerskapet, la på meg litt under gjennomsnittet, fikk flott hud, hår, det jeg la på meg kom i siste trimester og da la det seg på magen..

ved dette svangerskapet så er jeg kvalm om natta, og den gir seg i 7 tiden om morgenen, samt begynner igjen et par timer seinere, kvisene popper opp i ett, og jeg er tilsynelatende rundere allerede ( noe er nok hormoner sin skyld, som er sprøytet inn i magen noen uker) men graviditeten er synlig for dem som kjenner meg(om dem gidder å se etter;o) ) og jeg er 5+3 i dag...egentlig føler jeg at dette er helt umulig å få mage så tidlig*ler* men sånn er det nå en gang..

på grunnlag av dette tenker jeg at det er en jente inni der=)

noen som har noe erfaring å dele? hehe er så nyskjerrig på den lille krabaten inni der og håper hun klorer seg godt fast=) har en jente følelse, men det har jeg hatt en stund før jeg tok test...

hehe vet at svangerskapene er forskjellig uavhengig om man får to jenter elelr to gutter osv men hadde bare vært litt artig å sett om noen fysiske tegn faktisk skiller likevel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer så mye først og fremst!!! :))

Jeg har vært så heldig og fått annenhver til nå, denne siste vet vi ikke enda men må si jeg tror gutt. :) Rekken blir nok ikke brutt :))

Med jentene var jeg betydelig kvalmere og kastet opp.

Med guttene var jeg kvalm men ikke oppkast. Samtidig var ikke kvalmen så altoppslukende som med jentene. Var også plaget enn god del med kviser, når jeg gikk med guttene.

Jeg har til nå merket stor forskjell på svangerskapene med gutt/jente.

Uansett gleder vi oss til i februar 2009!! Så får det bli det det blir, spiller ingen rolle.

:) Ha en fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...