Gå til innhold

Fødende på LEVANGR SYKEHUS i Juli-August???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vi mange? :)

ar termin om nesten 1 uke. Er veldig spent! Hører det er stappfullt på sykehuset, å at man kan risikere å ligge på gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Skal på levanger jeg og, men har ikke termin før 14.aug da. Fullt? Når jeg var der på sjekk på kveldstid onsdag var det ingen der faktisk, så må ha blitt fylt opp etter det da?! Inne på føden altså, vet ikke på barsel da..

Skrevet

ja, er vistnok kjempefullt på både føden og barsel... Å det skulle det være frem til begynnelsen på september...ble litt skremt da, har ikke lyst til å føde på gangen!

Skrevet

Aug her også...12.! Er ikke særlig bekymret for å måtte føde på gangen...Såå fullt kan det vel ikke være!?

Gleder meg - ikke lenge igjen nå!

Skrevet

Hm, håper det sprer seg litt greit utover da. Jeg vet av fire, inkludert meg selv, som har termin mellom 24. og 30 juli og sokner til Sykehuset Levanger, så det kan vel være en liiten boom på gang? :)

Skrevet

ser ut som det var lite å gjøre før jul her...:)

Skrevet

Hehe....tror gutta levde godt da ja ;)

Skrevet

Hehe... Det skjer en del ting i julebord-sesongen ja! ;)

Skal vel ikke inn før begynnelsen av September jeg da, men sniker meg litt inn på tråden uansett.

Skrevet

kan jo hende det blir augustbarn på deg da:)

Er veldig spent jeg ja.. Hvor bor dere da damer?

Skrevet

Er dere 1. , 2., 3, 4 gangs osv?

Skrevet

Satser på å kapre meg en fødestue jeg ;) Hehe.. Men må jeg sove på gangen på barsel tror jeg faktisk jeg vurderer å dra hjem altså. Og heller satse på mye assistanse fra foreldre og svigermor å heller kjøre til sykehuset for å få med meg det som skjer der! Får vel ta det som det kommer, lite å gjøre med når det setter i gang. Er førstegangsfødene :)

Skrevet

Er førstegangs her. Bor på Innherred. :)

Skrevet

Haha, ja det hadde gjort seg.. Ligge der ute på gangen.. Dauuuuuuuuuuue..

Har termin om 14 dager så håper sanneli man slipp det...... Men kan håpe på en grei fødsel uten komplikasjoner sånn at man kan få dra hjem ganske fort etterpå istedefor å oppholde plassen der.. Hahahaha.. :0)))

Skrevet

skal ha i løpet av en uke nå:0) 3.gangs.....gleder meg:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...