Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Jeg fødte for 2 uker siden, og stort sett har tingene kommet på plass der nede. Stingene har grodd, og jeg har nesten sluttet å blø. Men jeg sliter litt med følelsen av at "tissen/urinrøret" "detter" ned hvis jeg står for lenge. Om morningen er det ganske greit, men utover dagen blir det værre. Jeg tenkte jeg kanskje hadde urinveisinfeksjon, men det gjør liksom ikke noe vondere når jeg tisser, så tror kanskje det er noe annet. Merker det også hver gang jeg skal reise meg opp. Noen flere som har opplevd dette? Har lest om skjedefremfall, men det virker ikke som om det er det heller...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Jeg hadde også dette en stund etter fødsel. Spesielt hvis jeg gikk eller stod en del. Jeg hadde ikke noe særlig problem med bekkenet i svangerskapet, bortsett fra litt på slutten, og hos meg kjentes det nesten likt ut. Så det var vel bare ettervirkninger av hva bekkenet hadde vært gjennom i løpet av fødselen. Ikke så unaturlig at det blir påvirket. Hos meg gav det seg innen 6 uker etter fødsel. Virket som det hjalp å gå, for jeg merket hvertfall mindre og mindre for hver tur jeg gikk liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå