Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Selv har jeg blå, min kjære har brun, og vår datter har grønn. Liker best brune jeg:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 LIker min farge jeg:) For jeg har fortsatt ikke sett en eneste en med lik eller lignende farge:) Jeg har blandingsfarge på hele regnbuehinnen. Altså, Blå, grønn, brun gul, grå osv. Liker mine spesielle øyne. Men av "standard" farger liker jeg sjøgrønne øyne:)
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Kommer litt an på øynene da:) Jeg har brune, men synes grønne er penere.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Det vil være helt avhengig av hvilke farger personen ellers har. Det ser f.eks. jævlig rart og unaturlig ut med blå øyne på veldig brune mennesker...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 eksen hadde brune, herlige øyne. Føler jeg drukner i dem så jeg er veldig glad i brune øyne.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 har brune, så blå. hadde jeg hatt blå ville jeg ha brune
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 Har ikke noen favorittfarge, men liker farger som er veldig sterke/klare og at selv øyet har vakker form og er innrammet med mørke lange vipper. F.eks brune øyne som nesten er sorte, øyne som nesten lyser grønt, øyne som er sterkt blåblå, eller helt lyseblå/isblå. Isblå er kanskje en liten favoritt når jeg tenker meg om, utrolig vakkert på rette personer, men kjenner nesten ingen som har slike.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå