Gå til innhold

18 måneder og en håndfull:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er deres små rundt denne alderen?

Min (gutt) er svært aktiv for tiden og jeg har nok vært litt ettergivende med oppdragelsen.

Vi har ryddet vekk alt som er knusbart og farlig for ham hjemme, har dere også vært nødt til dette?

Og så er han veldig "klåfingret" og skal ha tak i alt som er spennende uansett hvem det tilhører...

når vi er på stranden fx så må jeg hele tiden løpe etter fordi han er på små "besøk" hos andre og låner badeleker osv.

Hva tenker dere er ikke dette ganske vanlig på denne alderen, gutten min forstår ennå ikke så mye tenker jeg, så det er ikke så lett å få forklart ting

Men jeg ønsker jo å oppdra ungen min også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine to små på 17mnd er akkurat som din.....

Skrevet

Min gutt på 16 mnd er også helt lik :-) Er jo den værste alderen nå mht til det du nevner... Har også ryddet bort det meste hjemme, strandbesøk er et ork :-) Satser på ting blir litt bedre etterhvert.

Skrevet

Heeeeelt normalt, og en utrolig herlig men vanvittig slitsom periode. Min gutt er snart 15 mnd og sliter meg ut. han er nr. 3 og den siste! De to forste var like aktive, og jeg merker jeg er litt 'utbrent' 3. gangen. Dette blir nok den siste.

1-3 er definitivt den mest slitsomme aldrene i min erfaring. De er jo herlige også da. Nye ting hver dag. fasinerende små individer, men krevende.

Skrevet

ja jeg tenker også at dette er innenfor normalen.

Men kjenner at jeg blir stresset når vi fx er på besøk hos andre med høyere "nipsfaktor"

Vil ikke at hverdagen til gutten min skal bli preget av for mye nei og fy...

Men de små må jo også lære seg til at ikke alt er lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...