Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Siden det er så mye snakk om det for tiden : Jeg barberer musa, helt glatt. Men etter 1 dag ser jeg ut som et kvisetryne der nede. Jeg klør som bare det. Har forsøkt høvel, voks og epilator. Jeg er ganske stor av meg, å lys i huden. Kan det ha noe å si? Tørr barberer aldri, alltid reint " utstyr" osv... Hjelp...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Jeg tar barberingen i dusjen når huden er oppvarmet og hårene varm og våt. (hørtes nesten erotisk ut, det var ikke meningen) bruker barberingsskum og vasker godt alle rester av den med intimsåpe etterpå. Så smører jeg med en god fuktighetskrem/ olje etterpå. Har opplevd noen ganger med sløv høvvel at jeg har fått nupper likevel, men oftest går det bare fint med denne prosedyren. Kan ikke gjøre det uten dusj, da blir jeg fæl!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 hei:) jeg hadde det akkurat på samme måten...så fikk jeg meg en barbermaskin i gave med gubben..den funker som bare det på musa:) den er ganske skånsom, og fjerner hårene raskt slik at man ikke skader huden/håRsekkene ved barbering...jeg har ikke hatt kvisete mus siden jeg begynte å bruke det:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Har forsøkt alt jeg... Men barberer med hårene ja Men kan dette ha noe med at jeg er stor, å kanskje blir klammere enn andre? Eller er det helt teit?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Får kjøpt noe på kondomeriet som du skal smøre på etter barbering. Ikke en eneste "kvise" her når jeg smører meg med det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå