Gå til innhold

Lettet etter Ul:) Bamsemumsen var i farta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen spesiell grunn til det, men likevel har jeg gått og sett for meg at de ikke skulle finne noe liv på vår tidlige ultralyd i uke 10 som jeg bestilte for nesten 3 uker siden. MEN da bildet kom opp, så vi med en gang et bankende hjerte og en aktiv liten bamsemums!. Vi fikk tilogmed se hjertekamre og hjernehalvdelene, føtter og hender! mensterminen stemte på dagen i følge legen, så nå er jeg 11+0 og bare en uke igjen til 2. tri! FANTASTISK! Han sa også at det ar lite å bekymre seg for så lenge alt var i orden på dette tidspunktet:)

Anbefaler tidlig Ul for alle som bekymrer seg, det er verdt pengene! (selv om samboer syntes det var en smule ubehagelig med gyn. stolen og innvendig Ul haha)

Nå reiser vi på ferie til Portugal, så når jeg kommer hjem er det nytt forum som gjelder:) Så takk til alle dere søte jenter her på forumet, og takk for all hjelp! Lykke til med deres bamsemumser:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med vellykket UL! Vi var også på det på onsdag - da var jeg akkurat 10 fulle uker.

Og det var fantastisk å se den lille krabaten ligge der og sprelle - selv om den ikke er 3 cm engang! Helt utrolig. vi fikk også se hjernen, ryggsøyle, nyrer og armer og ben...bare merkelig opplevelse.

Jeg roet meg også litt mer etter undersøkelsen + det hele ble mer "virkelig".

Håper vi "ses" på 2.trimester etter ferien :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...