Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Samboer er bortreist på besøk hos noen venner. Et par av de vet jeg bruker kokain fra tid til annen... Nå mistenker jeg min samboer for å ha brukt det i går.. Har bare en syltynn grunn for å tro det, men jeg skulle likt å vite sikkert. Han ringte meg i stad for å si at han han var på en fest i Oslo enda, og da var kl ni! Vanligvis slukner han tidlig når han drikker, så det overrasket meg stort at han enda var oppegående... Finnes det en sikker måte jeg kan finne dette ut på?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 http://www.medishop.no/produkter/kategorier/narkotika/kokain-test
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 er han plutselig tett i nesa og snørrete når han kommer hjem, har du god grunn til å mistenke han. :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Jeg ville ha tvunget ham til aa ta en urinproeve, som de over foreslo. Men du maa be ham ta den med en gang han kommer hjem siden kokain gaar ut av kroppen etter 3-5 dager. Pass ogsaa paa at han ikke drikker masse vaeske i forkant, for da vannes urinen ut saa testen kanskje blir negativ til tross for kokainbruk. Oppdater oss gjerne, og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Går visst an å se på øynene.. Til vanlig så utvider pupillene seg når du går inni møkt fra lyst, og omvendt..Men det er ikke noen reaksjon når de er dopa..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Spør han. Hvis han blir sint og sur, er det veldig sannsynlig at han har brukt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå