trippa Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Testa positivt igår,og har termin 17.mars:) Gleder meg jo til en liten bebis igjen...kunne bare ønske at samboer også kunne vise litt mer glede:/ Dette har vi snakka om lenge, og han har tydelig sagt han gjerne ville han en baby..men likevel så presterer han å si at det er opp til meg å bestemme om jeg vil beholde eller ikke!!!!!!!!!! Ble bare såååååååååå utrolig lei meg:((((((((( Støtte meg og være der for meg skulle han.....for så å si når jeg spør om han vil være med på tidlig UL hvis det blir aktuelt...at ..neiii, blir litt vanskelig siden han jobber der og der(han jobber bare 45min unna da!!!) Ble så lei meg at jeg sa han kunne bare glemme det, og at dette skal jeg klare selv....så sa jeg at hadde jeg vært eksen hans nå så hadde han sikkert tatt seg fri fra jobb for å være med på UL, men siden det er "bare" jeg som er gravid så er vel ikke det så viktig!! Jeg føler det iallfall sånn...for han skal HELE tiden gjøre eksen til lags...for å slippe krangel som han sier...Blæææææææææ.........dust er han!!! Måtte bare få dette ut:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå