Gå til innhold

Lei


VillemoVær

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg faktisk å bli ganske lei....

Vil ha igjen kroppen min, rekke ned til føttene,

Vil SOVE om natta.......

Vil ha enerig....

Vil være i sola uten å få pigmentflekker...

Vil spise SALAMI OG SUSHI....

Vil ha god sex.

Vil ta meg et galss vin eller en øl i godt selskap....

Vil at ukjent folk skal slutte å KLÅ på magen min.

Vil ha slutt på at venner og kjente ser på klokken med nervøst uttrykk hver gang jeg har kynnere.

 

Men har vært i knall form hele tiden..... å jeg gleder meg masse til lille snuppa kommer.....forhåpentligvis rundt terminen 4.sept <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har vært lei lenge nå! Lei av å bli anpusten bare jeg reiser meg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushi kan du fint spise så lenge det er bra hygiene :) Jeg var i Japan og spiste masse sushi :) Ville ikke gått på Mega eller Deli de Luca og spist der, men feks på en bra sushirestaurant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem å HOPPE!!

 

Jeg har såååå lyst til å hoppe på trampoline!!!

Når min datter koser seg på trampolina og sier kom da mamma,er tortur å så på sidelinja å se på!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste kjenner seg igjen hær,

skal bli godt å få kroppen til normal

etter lilleknøttet er kommen til verden=)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg prøvde meg faktisk på trampolinen, og det anbefales ikke akkurat. hihi.. ikke er jeg særlig lei enda heller, men med lite plager og enda mye å gjøre før lillegutt kan komme, er det veldig greit....! :) savner jo såklart salami og spekemat, og ikke minst et glass vin eller en cider, men er jo absolutt ikke lenge igjen nå..! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er oxo kjempe lei nå, er det mulig å sli så sliten?

Hollow3 - 1+1=4?<3 : du vet du kan spise salami og spekemat.. ikke noe farlig bare du ikke spiser det hver dag i hele svangerskapet...

Jeg skal begynne å unne meg ett lite glass hvit vin nå 2 ganger i uken frem til fødsel, ikke noe skadelig sa jordmor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ikke noe farlig bare du ikke spiser det hver dag i hele svangerskapet... "?? Og hvordan mener du man skal vite hvilke dager du spiser det at det IKKE er toxoplasmose-smitte i pålegget...? Alkohol i svangerskapet er jeg ikke noe tilhenger av heller, uansett om det er tidlig eller sent i svangrskapet... Og strengt tatt har vel ikke jordmoren din lov å si noe slikt, da de fra et profesjonelt standpunkt skal ha nulltoleranse for alkohol i svangerskapet.

 

Men du gjør som du vil, og jeg gjør det jeg syns er best. Tar ingen sjanser, vet alt for godt at det ikke er sånn at "det skjer ikke meg"...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove om natten!!!

 

Ha ha ha - beklager å måtte meddele at det skal du nok ikke på en stund uansett.

 

Spis det du har lyst på, ta et glass vin, ha sex, få litt sol hvis du er et sted det er sol. Og nyt at der babyen din er nå, trenger du ikke mate den eller skifte bleie og så skirker den ikke. Og du kan ta den med deg hvor du enn går uten masse pikk pakk.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!!!!!!!!! lei av å ikke sove om natte i det hele tatt fordi kroppen ikke finner noen stilling som det lar seg gjøre å sove i.

 

Alle vet jo at man får våken netter når babyen kommer, å det er ikke noe problem for da kan man sove når babyen sover....... for babyer sover faktisk de også......

 

Masse pikk pakk er vel heller ikke noe problem, det er jo faktisk endel av det å bli småbarnsmor....Å noe skal man jo gjøre i permisjonen, nemmelig abeide for barnet sitt :-) Det er jo noe av det beste man kan gjøre......

 

5 1/2 uke igjen........................enedlig.......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...