Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 jeg sitter våken selv om jeg burde legge meg... Samboer og lillegull har lagt seg for flere timer siden,..... Lille gull har akkurat begynt å sove natten gjennom, så han våkner tidligst kl seks.. (hvis han er som han pleier)... Samboer kan stå opp med han og være sammen med han et par timer før jeg står opp :-).. Trenger såå sårt litt tid for meg selv føler meg... hele dagen går med på å kose, leke, underholde, skifte bleie, holde huset i orden.. osv osv osv osv osv...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Kom hjem fra sørlandet idag. Så har ryddet og stellt litt i huset. Alle 4 ungene sover. Mannen er på fest/byen ( jeg sover aldri noe godt da uansett) Og jeg sitter oppe og ser reprise av paradise hotel av alle ting...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Ser one three hill sesong 6, mannen og barna sover.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 sitter å leser alle de hissige, morsome og teite innlegga på bim Ligger i senga og bare surfer på nett Jeg må rett og slett le litt av alle som blir så hissige her inne... Men det er vel noe med at det er gravide kvinner med hormoner som raser i kroppen.. Er selv en av dem, men jeg driver ikke å hisser meg opp og sjeller ut folk for teite spm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå