Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Som er redde for å bli gravide? Jeg er så utrolig redd for å bli gravid. Jeg vet at jeg absolutt ikke kunne fått enda et barn nå, samtidig vet jeg at jeg aldri kunne tatt abort. Så da er det eneste alernativet a IKKE BLI GRAVID. Jeg er heletiden på tuppa og redd fro at prev. skal svikte. Kjenner etter graviditetstegn hele tiden. Må ta meg sammen hver gang jeg går forbi et apotek, for å ikke løpe inn å kjøpe en test, bare for å forsikre meg om at jeg ikke er gravid. Klarer ikke å nyte sex skikkelig, har hele tiden en "tenk om du blir gravid" stemme i bakhodet. Etter sex får jeg nesten en panikk-følelse, har lyst å springe på apoteket å kjøpe angrepille, for å være ennå sikkrere. Flere som er/har vært sånn? Gikk det over? Jeg vet jo at prev. er meget sikkert (går på p-piller), men så hører jeg om så mange som har blitt gravide mens de gikk på pillen :S Teller dagene til august (skal sette inn spiral- vet det er så sikkert som det får blitt)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Går det ikke an å bruke både spiral og p-pille?? Dobbel sikkerhet Jeg har blitt graivd på pilla TO ganger!!!!!!!!!!! Trodde det var et så skjedent tilfelle at det skjedde ikke igjen. Men joda, jeg var uheldig og ikke fikk tak i pilla mi da jeg skulle også den siste gangen.. :/
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 hva mener du med "ikke fikk tak i pille mi da jeg skulle"??... mener du at du da ikke tok p-piller noen dager? i så fall har du ikke blitt gravid PÅ PILLA...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 tror ikke det er så lurt å både ha spiral og bruke p-piller gitt... det er jo hormoner i begge deler og kan vel neppe være heldig for kroppen...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 Jeg har blitt gravid på p sprøyte kombinert med kondom, så jeg er bekymret. Men jeg har bare bestemt meg for å tenke på hvert barn som en gave, uansett hvor dårlig det passer. Hva annet kan man gjøre. En abort kunne jeg ikke levd med. S. T. T.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #9 Skrevet 11. juli 2009 02:33 Jeg tok den en dag senere fordi jeg ikke kom meg hjem.. Satt fast en del mil hjemmenfra! Og det skulle tydeligvis ikke mer til. Virkingen blir jo svekka, men den ska være der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå