Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring med denne vognen? Er den noe dere vil anbefale?

Funker den på brostein?

De jeg kjenner mener den fort blir skranglete (-dårlig kvalitet), og er tung å kjøre. Ser at folk her inne anbefaler den, så¨da vil jeg gjerne høre positive og negative erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den og jeg liker den ikke noe særlig. Er tung å kjøre og bare træl.... Hvis det er den billige vognen du mener da? Den med små svingbare hjul foran.

men jeg liker at man kan legge ned begge setene i liggestilling slik at bare ett av barna kan sove. Også er det godt med lagringsplass i den. Har brukt den mye altså, men synes den er så innmari tung å trille. Helt umulig å trille i snø..

Skrevet

Har hatt med store hjul og har vært veldig godt fornøyd.Lett vogn å trille - litt stiv men når den er så lett så går det greit. Dekkene skulle trille bra på brostein. Lett å legge sammen og løfte.

Skrevet

Er fornøyd!

Har den med to store svingbare hjul foran.

Begge ryggene kan legges helt ned = stjerne i boka!

Både Thea på 2 år og Lucas på 9 mnd trives godt i vogna.

Skrevet

Jeg har en som jeg er velidg fornøyd med. Ligner på denne:

http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=445&category_id=7&manufacturer_id=5&option=com_virtuemart&Itemid=410

Kjøpte min for 5 år siden, så litt anderledes er den nok, men ligner ganske så mye.

Jeg er kjempe fornøyd. Den har blitt brukt utrolig masse, sommer som vinter. På alle slags underlag. Eneste som er litt kjedelig er at jeg har slitt istykker "kurven" som skal være under. Fikk to hull i den, som jeg skulle reparere. Og den har jeg nå forlagt ett sted.

Det er to år mellom ungene mine, så jeg måtte ha en vogn der de kunne ligge og sitte separat. Og etter tips fra ei med tvillinger burde jeg ha en vogn som det var skille mellom når de sov. Hun måtte bytte vogn siden den ene tvillingen vekte den andre når den sov, hun endte opp med samme vogn som meg.

Man kunne kjøpe med softbag til å ha baby i, jeg valgte å bruke ullposen jeg hadde istede, siden jeg hadde en liten og en stor. Det fungerte veldig greit, selv med januar barn.

Vognen har vært med mange steder, på fly, bil og andre steder. familien vår har hytte på fjellet og der har den blitt brukt og ingen vanskeligheter med å komme frem. Vi har hytte ved sjøen, med masse fjell, svaberg, skog osv. og den er det nesten ikke steder hvor den ikke har vært. Er nok derfor jeg har slitt hull i "kurven" under.

Jeg skulle gi bort vognen nå, men holdt den igjen siden vi var i dyreparken her om dagen. Oppbevaringsplass for bagger for tre familier. Hvileplass for flere barn. Hun eldste på 11år lirka seg ned, og jeg brukte den som hvile mens jeg ventet på unger som kjørte tømmerrenna.

Jeg skulle ha en dobbelvogn, som ikke var for dyr, god å trille som kunne trilles mer enn på slett underlag siden vi farter så mye på hytta, lett å legge sammen. Om den holdt så lenge var ikke ett stort kritere siden jeg ikke hadde planer om å bruke den lenge, bare til hun eldste kunne gå mere selv. Men nå skal jeg sette fra meg vogna på hytta, slik at alle kan bruke den. Mine unger trenger den ikke, men mine tanteunger kan bruke den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...