Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #51 Skrevet 11. juli 2009 Jeg er 40, og min kjære 46, og jepp jeg barberer meg, og det gjør også han innimellom (seg selv).
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #52 Skrevet 11. juli 2009 Enig med 00.31 Vi tror vi er så frie i vår kultur. Men ta deg en tur på stranden uten å ha tatt bikinikanten! Vi er like preget av kulturen som andre. Hår er naturlig og helt greit. Jeg tar ingenting.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #53 Skrevet 11. juli 2009 Jeg er 30 og barberer ikke. Stusser litt med saks slik at det håret som er der ikke blir så utrolig langt, for da får jeg det mellom leppene og det gjør faktisk litt vondt. Tar bikinilinjen innimellom slik at det ikke skal stikke fram hår når jeg soler meg. Napper med pinsett under armene, dermed kan jeg være hårløs ei hel uke uten at det stikker eller noe. Tar leggene med epilator sånn omtrentlig hver tredje uke eller så. Bruker aldri barberhøvel på leggene, da blir huden stygg og tørr. Mannen min er 27 og barberer heller ikke. Men han stusser skogen sånn innimellom.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #54 Skrevet 11. juli 2009 Hahaha! Jeg kan finne på å ha full jungel sånn innimellom. Når jeg da er i badehallen tenker du gammeldags kjærring om meg med kjedelig sexliv! Idiot! Har opplevd de jeg ønsker å oppleve, og var like hårete med de! Det dampet på rutene! Ikke alle menn som vil ha små barnetisser heller! Både kjærester, one night stands, og han jeg giftet meg med synes det er sexy med litt hår der nede for å se at det er et skikkelig kvinnfolk og ikke ei lita jente han har med å gjøre. Ei voksen dame i tjueårene i str. 36 med en god bush og gode orgasmer. Når jeg ser deg som er helt glatt derimot, tenker jeg dame med dårlig selvtillit som har gått med på en barnslig manns ønske om fitte som ei lita jente... og at du feiker orgasme fordi du ikke tør å slippe deg laus. Og gjett om vi tar feil begge to!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #55 Skrevet 11. juli 2009 Er 27, sambo 29. Jeg bareberer. Litt variabelt hvilke frisyrer. Levner ofte litt igjen foran, men kjønnslepper glattbarberes. Det er fordi jeg synes det blir mye mer følsomt og fordi jeg føler meg renere uten hår. Spesielt ved mensen... Samboer har barbert seg noen få ganger, men jeg synes det stikker så kollossalt når det vokser ut igjen på han, så helt ok at han lar det være :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå