Gå til innhold

Inspirert; Hvor gammel er du og barberer du musa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gammel er evt din kjære?

En aldri så liten test!!!

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er 19, blir 20 i år.. Samboer er like gammel som meg.

Og ja jeg barberer med.. Litt problematisk nå i og med at magen er ganske stor blitt.. Men ja, jeg gjør det :)

Skrevet

ja det gjør jeg..

Jeg er 25,og han 28

Skrevet

jeg er 33, han 39,.... Han barberer ikke, jeg gjør det sjelden.. stusser mest.. Barberer under en gang imellom, men er aldri glatt fremme.. (lenger)

Skrevet

jeg er 23, han er 27. Jeg barberer meg nedentil, men ikke hele tiden, orker ikke maset. Han barberer seg i ny og ne når vi skal ha skikkelig sengekos;)

Skrevet

Jeg er 27, han er 40, ja barberer meg.

Annonse

Skrevet

lurer på hvor lenge denne moten holder seg.

Vil dere virkelig se ut som småjenter nedentil? Og hvorfor?

Skrevet

Er 32 år og barberer sjeldent. Hender av og til, men ingen rutine

Mannen er 30 år og han barberer ikke han heller..

VI har god og hårete sex!!! :-) hahahahaha...

Skrevet

22&25.

Barberer når jeg gidder. Gidder jeg ikke så blir det stussing. Gubben trenger ikke å barbere seg.

Skrevet

jeg er 27 han 30, ja ,jeg barberer meg. Han av og til !!

Skrevet

Jeg er 22, sambo er 28.

Ja, jeg barberer... Eller, for å være helt nøyaktig, så pirker jeg vekk alle hårene med pinsett. :P

Skrevet

Egentlig litt morsomt å diskutere, fordi mange er så imot fks omskjæring av gutter, og sier at man ikke skal tukle med naturen og ta bort det som er der.

Gjelder ikke dette hår også da?

:-pppp

Skrevet

Jeg er 30 og barberer meg ja, mannen er 28 og stusset litt med saksa imellom. Jeg har barbert siden jeg var 18 og klarer ikke la vær. Det klør når det kommer til en viss lengde og da får jeg KRUPP og MÅ ha det bort :) Tror aldri jeg kommer til å klare å anlegge jungel igjen.

Annonse

Skrevet

Langtekkelig arbeid. Usj

Skrevet

Tror teorien min stemmer!! Går ett skille ved 34-35 år, da synes de busk er bra ;-) Moten forandret seg nok da for ca 15 år siden!!

HI

Skrevet

Og hva startet denne moten? Må ha vært et mannfolk som sa at han likte det sånn, til et kvinnfolk med lav selvtillitt.

;)

Skrevet

21 og 22 år, jeg barberer, han gjør ikke :)

Skrevet

Jeg er 23, kjæresten min 22. Jeg barerer meg IKKE. Stusser bikinilinja hvis jeg skal bade for at folk ikke skal få sjokk.

Skrevet

25,31, begge shaver..jeg fjerner ALT på meg selv, ben, armer, alt.

Han tar kassa og pikken, men jeg vil at han beholder på ben og armer.

Skrevet

Æsj! Kvalmt med hårsafari.

Skrevet

Enda kvalmere at menn tenner på damer som har mus som en 8-åring!

Skrevet

Vi er begge 40, og ja vi barberer!

Skrevet

Ikke alle som er en naturlig rottejungel som deg vet du, jeg har ikke mye hår naturlig og fikk det maaaaaaange år etter jeg var 8! Næ, takke meg til hårfri mat!

Skrevet

De som drar inn pedofili må jo være ganske skrudde, æsj, skummelt at dere tenker sånn.

Jeg barberer meg, for min egen del, syns det er disgusting med hår. Har hatt typer som foretrakk barbert, og typer som foretrakk hår, det har ikke spilt noen rolle for meg, jeg trivs best barbert. Mannen min syns alt er flott hår/ikke hår.

Skrevet

Jeg er 64 og pleier å barbere figurer på musa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...