Gå til innhold

gammel kjærlighet ruster aldri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller? vet du av noen som har gjort det slutt og mistet følelsene men så har de kommet tilbake igjen senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde at jeg skulle føle den helt store gløden da jeg så igjen min store, gamle, herlige flamme fra ungdomstiden.

Men da jeg så han, var han bare et bleknet minne, gitt. Ingenting var igjen! Null følelser. Var nesten skuffa, jeg. Men det var også helt OK. For da slapp jeg å spekulerer på akkurat DET mer.

Var litt godt, også. Fordi jeg i mange år hadde tenkt "hvis, om, at det hadde blitt oss to istenden".

Skrevet

kjenner igjen den ja :)

men mener mer sånn f.eks de som kansje har barn sammen og omgås mye som det har blitt slutt med og de har fått følelser for hverandre igjen?

Skrevet

Alt er jo mulig. Men jeg tror ikke det skjer hos meg iallefall. Alt ble drept her. Følelsene ble mishandlet, tråkket på og bestialsk myrdet.

Skrevet

Ja kjenner til flere. :)

Tenkte selv da jeg var sammen med eksen min (jeg var i tvil om jeg skulle gå fra han..) at om det var meningen at jeg og han skulle være sammen, så ville vi finne tilbake til hverandre.

Han var sykelig sjalu, men ellers snill og grei (ja når han ikke var sjalu, og det var han ca. halvparten av tiden, uff -slitsomt!).

Jeg var i tvil (hadde ikke vært samboer med noen andre) om "gresset" var grønnere på den andre siden, så gjorde det slutt med den baktanken som sagt at vi ville finne tilbake til hverandre hvis vi virkelig var "skapt" for hverandre.

Heldigvis gjorde jeg det slutt (!) og traff han som i dag er mannen min. Vi venter nå tredje barnet. :)

Jeg kunne ikke gjort et bedre valg den gang, traff mannen min noen mnd senere. Og han er et langt bedre menneske, på alle måter! :)

Heldigvis "turte" jeg å gjøre det slutt den gangen..

Jeg tror nok at det er slik med deg også, kjenner jo ikke til din situasjon eller noe, men er du i tvil så gjør det slutt! Ja så fremt det ikke er barn inn i bildet (da bør man jo strekke seg ganske langt mener nå jeg...).

Dere finner hverandre igjen dersom det er ment at dere skal være sammen.

Skrevet

Jeg har en gammel flamme jeg aldri blir ferdig med, til tross for at jeg har verdens beste mann som er den perfekte far for vårt barn!

Jeg kunne ikke tenke meg å bli sammen igjen med eksen, og heller ikke få barn med han, men alikevel er det noe som skjer når jeg treffer på han, irriterer meg for det skal aldri mer skje noe mellom oss igjen siden både jeg og han vet at det ikke vil fungere!

Eksen er også flink til å brette ut sine følelser for meg, det hjelper ikke på saken det!

Så lenge jeg ikke ser han går det helt fint, er bare noen få ganger i året vi treffes, så det ødelegger ikke nattesøvnen min akkurat, men helt rusten er nok ikke kjærligheten enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...