Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Har en tribalsommerfugl på armen, skal ha mange fler
Gjest Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har også 3 stk. De er små,og den ene skal gjøres om,forden liker jeg ikke noe særlig godt hehe ( tenkte meg ikke om når jeg tok den,men jeg kjenner en som er flink å tattuere,så han skal fikse den for meg
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 har 3 små, men skal gjøre om den ene, som jeg angrer litt bittert på nå:/ Var ung og dum sikkert, for jeg klarte jo å få playboy bunny på meg.. Det er ikke akkurat herlig:/ Skal endre den til et hjerte med navnet på barnet mitt og fødseldato rundt:)
Gjest lillemamsi Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 har 7 stk, og skal ha fler. mener skikkelig arbeid, ikke sånn tullball enkle greier...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har bare én foreløpig, men satser på å få flere etter hvert. Har blant annet planlagt å ta en når lillemann kommer ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå