Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Har kommet i en situasjon jeg egentlig aldri har sett for meg, nemlig at jeg har "truffet en annen". Jeg elsker vel fortsatt mannen min, og har vel egentlig trodd at jeg har vært passe lykkelig, inntil jeg ble kjent med en annen. Er akkurat som om han har vist meg en flik av et annet liv, noe som har fått meg til å se på livet mitt nå med nye, mer kritiske øyne. Føler jeg ikke har noen jeg kan snakke med dette om, for de fleste vennene mine er felles med min nåværende mann, og de eneste jeg kjenner som har gått igjennom skilsmisse er hans søskenbarn, som også er gode venner av oss. Ingenting er sikkert ennå, for den "nye mannen" og jeg har ikke kjent hverandre sååå lenge; men det kjennes såpass riktig ut at jeg ikke klarer å slutte å ha kontakt med ham. Jeg føler i tillegg jeg har litt press på meg, for mannen min og jeg har egentlig prøvd å få barn en stund, uten å lykkes på egenhånd - så vi er i gang med utredning...noe som altså ble påbegynt FØR jeg traff han "andre". Kan jo ikke gå videre med utredning hvis jeg ikke finner ut av følelsene mine! Den "nye mannen" vet alt dette - han vet faktisk mer om meg enn noen andre, mann og venner inkludert - så lar i grunnen meg styre løpet. Jeg kan godt se for meg et liv sammen med ham, men vi har jo ikke opplevd "hverdager" sammen, og det er jo de det er flest av i livet! Separasjon og flytte for meg selv for å "finne ut av ting" er også egentlig ganske uaktuelt - rett og slett pga økonomi - hverken min nåværende mann eller jeg har råd til å kjøpe ut den andre av leiligheten vår. Bestemmer jeg meg for å gå fra ham, vil det jo være pga ny mann - vil det da være fryktelig "slemt"/verre for ham om jeg flyttet rett inn hos ny partner? Noen meninger/erfaringer??? Kunne skrevet/forklart side opp og side ned, men måtte nå bare få luftet situasjonen min litt, og vil gjerne høre meninger/erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå