Gå til innhold

Synd at ikke flere ble drept...


Anbefalte innlegg

Skrevet

under okseløpet i Pamplona! Det hadde de jævla dyremishandlerne hatt godt av!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at det er dyremishandling, men at flere skal bli drept er gå for langt, men skade mishandlerne sine kan oksene godt få lov til!

Skrevet

enig, at de skulle blitt drept er å gå for langt. men et lite horn opp i anusn hadde de bare hatt godt av!

Skrevet

håper barcelona får gjennom kravene sine om å få avskaffet tyrefekting i landsdelen der. Da viser de et statement, og at resten av spania følger etter. Tyrefekting, okseløp og alt dette her fortsetter hovedsakelig på grunn av turismen.

Skrevet

Jeg kan gjerne infinne meg i tyrefekting og okseløp, så lenge man avskaffer all pinselen for dyrene. Altså ikke spyd og sverd på dyrene. Men å se en tulling løpe rundt med en illsint okse i helen er kult i grunn:p Da ser man at menn virkelig er dumme nek;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...