Gå til innhold

Organisk lysfarging..noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har en sinnsyk til ettervekst da jeg er ganske lys.... skal til frisør som har organiske produkter. Det er vel trygt å bruke det?? Jeg skal ta hele etterveksten så fargen legges helt innmed hodebunnen. Skal være helt fri for ammoniakk iallefall....eller vil dere råde meg til å bare vente....? Vil ikke gjøre noe som kan skade babyen og det er ikke lett å finne info som sier en ting....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at det ikke er skadelig å farge håret. Jeg farget håret hjemme/selv denne uken:-) Gjør deg fin på håret du, med god samvittighet:-)

Skrevet

Jeg har samme problem, men velger å vente til etter babyen er født..

Noen frisører jeg har snakket med sier det ikke gjør noen ting, men andre sier at de anbefaler meg å vente...

Legen anbefalte meg også å vente, så da var det egentlig avgjort for min del.

Vil være 110% sikker så da venter jeg bare litt :)

Skrevet

Jeg farger håret. Hadde det vært farlig for fosteret, da hadde det vært advarsel om dette.

Man skal unngå innånding, men ved god ventilasjon så kan jeg ikke se at det skulle være farlig.

Tenk alle gravide frisører som jobber med dette til daglig.

Skrevet

Det er en link til en artikkel om hår og graviditet på framsiden nå, der står det at det ikke er farlig. Legen min hadde heller aldri hørt at man ikke skulle farge håret, så jeg farger da håret jeg da. Heller enn at det skal være blast og kjedelig;) Vurderer å "go blond" igjen, men det skal nok frisøren få fikse. Litt vel risky hjemme, da blir jeg sikkert en merkelig form for oransje:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...