Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 om jeg velger å kalle han for Lucifer/Lusifer gjerne med et mellomnavn Andrè, Kristoffer eller Aleksander. Syns det er et fint navn, men det forbindes jo med djevelen. Har kjempelyst å bruke det. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 hvorfor skulle de det? Lucifer er en fallen lysengel, ikke Satanskikkelsen hysteriske katolikker fantaserte frem for hundrevis av år siden.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Da er det jo bare å la være å døpe han i kirken. Men jeg skjønner ikke hvorfor du absolutt må ha et navn som er så belastende og har utelukkende dårlige assosiasjoner til??
Monajenten Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Personlig syns jeg Lucifer er et nydelig navn. MEN selv om det sies at navnet skjemmer ingen, så syns jeg dessverre at dette er et navn som er litt for belastet, nettopp pga. at de aller aller fleste vil tenke djevelen med en gang.
<3 mine søte små<3 Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 For meg er navnet negativt ladet. men det er pga dens historie.. på lik linje som Hitler osv
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Lucifer er ikke djevelen, men en fallen engel. " Den som bringer daggry" http://no.wikipedia.org/wiki/Lucifer
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Nei, det ville de ikke. Hilsen prestekone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå