Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 gubben gjør det, så da er jeg dømt til å gjøre det også
Soon to be mum Skrevet 10. juli 2009 #3 Skrevet 10. juli 2009 Jeg gjør det. =) Hører ikke _så_ mye på den aller hardeste sorten, men det går mye i metal ja.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Det er så trashy! De fleste som digger metal er ekle, eier ikke motesans og er mindre intelligente.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 hehe.. metal, ja. ACDC, Nirvana(grunsj, da), Metalica, Nazareth osv... Liker ikke det HELT tunge og nye typen, men de gamle er bra:)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Hva er mote? Din stil? Og hva mener du med intelligens? Jeg har IQ på 128. Hva har du?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 147. Du er nærmere motesansen jo lenger bort du kommer fra Sparkjøp. Jeg synes bare musikksmaken deres er tegn på dårlig smak allaround.
Soon to be mum Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Herregud anonym 01:07 og 01:19. Det var jo skikkelig intelligent å si. Hva fan vet du om hvordan jeg kler meg???!!! Jeg handler da i alle fall ikke klærne mine på Sparkjøp, slik du insinuerer. Det at jeg hører på metal sier absolutt ingenting om hvilken klesstil jeg har eller hvordan jeg er som person ellers for den saks skyld. Jeg hører faktisk på all type musikk, klassisk, rock, pop, metal, opera, jazz, blues... Hvordan kan du sitte der å dømme min klessmak og meg som person bare for at jeg tilfeldigvis også hører på metal? Det synes jeg er en ganske interessant uttalelse, det må jeg si. Dessuten, hvem bestemmer hva som er dårlig smak og ikke. Kanskje det er du som har dårlig smak og ikke alle andre?? Smaken er som baken, den er delt, og takk og lov for det sier nå jeg. Det hadde da blitt jævlig kjedelig om alle hadde ment og likt akkurat det samme her i verden.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #9 Skrevet 11. juli 2009 hehe, jeg handler da virkelig ikke klær på sparkjøp, og ikke noen andre jeg kjenner av metalfolk heller. hvis du tror det er en fellesnevner for metalfolk da tror jeg du burde åpne øynene litt mer for andre "kulturer". jeg hører på metal mest, men kan også høre på all slags annen musikk. jeg har god motesans, elsker å følge med på moten og lese om motehistorie og forskjellige designere, selv om jeg ikke bruker så mye av klærne. og intelligens det har jeg, tror faktisk jeg ligger litt over gjennomsnittet også. så den uttalelsen sier kansje mer om din intelligens enn min...?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #10 Skrevet 11. juli 2009 jepp, hører på det meste unntatt deathmetal f.eks. Liker ikke den hvesingen fra vokalisten. Vil gjerne høre hva de synger! Men ser ikke ut som en som hører på metal. Dere hadde aldri klart å plukke meg ut på gaten som en som hører på det! Er mer opptatt av musikken, ikke kles stilen osv..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #12 Skrevet 11. juli 2009 Til deg som sier alle som hører på metal o.s.v er uintelligente, lese dette: http://www.dagbladet.no/dinside/2006/03/24/461717.html
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2009 #13 Skrevet 11. juli 2009 Kommer an på hva du mener med metal. Jeg hører på Metallica, Nightwish, AC/DC osv.. Det virkelig tunge er jeg ikke så begeistret for
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #14 Skrevet 11. juli 2009 er litt morsomt hvordan det forandrer seg, for 20 år siden så var det metallica som var det virkelig tunge! he he, men snadder med metallica da! Veeeldig fantastisk konsert på koengen i Bergen!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #15 Skrevet 11. juli 2009 Hehehe, etter flere år i musikkbransjen er det ihvertfall en ting jeg har lært meg og det er at det faktisk slår veldig feil ut å dømme folk etter musikksmak. Jeg hører mest på pønk (den gamle sorten) og litt metal, men ikke de tyngste kompliserte sakene, og industrial da. Hadde du sett meg hadde du kanskje trodd jeg hørte på Coldplay eller noe annet lett, men den gang ei:o)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #16 Skrevet 11. juli 2009 anomym 11:13 her: Skulle sett ansiktsuttrykket på han i butikken når jeg kjøpte en Rancid cd!! He he, han hadde ikke forventet det.
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2009 #17 Skrevet 11. juli 2009 Hehe.... Å ja, huske en på ungdomsskolen som digge Metallica og Iron Maiden, og det var tungt det Mye av endringen tror jeg skjedde når Metallica kom ut med The Black Album i -91. Den "heavy metalen" ble det liksom lov å høre på, og musikk videoene deres ble spilt på TV. Før det ble det ikke spilt noe særlig som var tyngre enn Guns 'n Roses, som etter dagens standard nærmer seg pop
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #18 Skrevet 11. juli 2009 Jeg hører på all type musikk, men har en forkjærlighet for Prodigy. Og metal kan jeg også GLATT høre på. Dimmu Borgir er jeg fan av:) Men ser det ikke på meg:p Jeg går kledd i søte singlet topper med cardigans over og vanlige jeans eller skjørt:p Men jeg har hatt en "svart" periode hvor det var mye mørke og slitte klær, men jeg vokste det av meg gjennom vidregående;)
Soon to be mum Skrevet 11. juli 2009 #19 Skrevet 11. juli 2009 Vet ikke hvor du bor, men mener å ha sett at The Prodigy skal spille på Sentrum Scene eller Rockefeller i november en gang eller noe. Så en annonse i en avis for ikke så lenge siden. Det stod "by popular demand". De hadde jo konsert i februari år, så det var vel mange som ikke fikk billetter kan jeg tenke meg.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #20 Skrevet 11. juli 2009 Typen min liker metal, kler seg i designerklær og er helsefreak, jobber med design og synes forøvrig de fleste generaliserer metalfolk. De kommer i alle forpakninger som alt annet. Han synes det er harry med matrixfrakk og store svarte sko og den greia der han og, men han kan like musikken og være opptatt av stil på en gang fordet.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #21 Skrevet 11. juli 2009 Jeg hører på metal, ikke det aller tyngste, men resten. mannen min er death metal vokalist, men personlig er jeg ikke så glad i den sjangeren..går mye paradise lost, type 0 negative, iron maiden etc..ungene hører på det og, lettere iblandet diverse barnesanger. jeg kler meg ikke som en gother lenger, annet enn på konserter.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 11. juli 2009 #22 Skrevet 11. juli 2009 Jepp, er fan av black metal og metal, samboer er i et black metal band. Har alltid vært et metal hode, begynnte med Alice Cooper da jeg var 10 år og utviklet seg deretter. Så ut deretter også ;=) Har roet meg på klesfronten nå ,men musikken elsker jeg :=)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #23 Skrevet 11. juli 2009 hva er galt med sparkjøp? og er det ikke noe som heter smak og behag?? noe så jævlig teit å krangle om:p
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #24 Skrevet 11. juli 2009 så gøy at det er flere her da! ) trodde egentlig det bare var meg jeg *skamme seg*. artig å høre )
Girl Next Door Skrevet 11. juli 2009 #25 Skrevet 11. juli 2009 Jeg hører på noe metal, blant mye annet.. Mesuggah, Mastodon, Satyricon, Converge, Dillinger Escape Plan.. Anbefaler å sjekke ut låten bleed med meshuggah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå