lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 10. juli 2009 #1 Skrevet 10. juli 2009 Når begynnte dere med det? jeg er 9 uker på vei,vet at babyen ikke er noe stor,men magen er stiv,støl,oppblåst...så synes det er bedre med mammabukser,så bruker det på kveldene:-) 3 svangerskapet mitt!
snart mor til 3 Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 hehe..gjorde det samme når jeg ble gravid med nr to... litt greit egentlig, for jo tidligere man starter med mammaklærne, jo bedre samvittighet har man også for å bruke en del penger på det... hamstret inn maaaaasse klær jeg...
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Jeg måtte finne fram mine mammaklær fra forrige gang da jeg var 10+6. Nå som jeg er 12 uker har jeg allerede invistert i nye mammaklær. Oppdaget at jeg hadde jo masse t-sjorter fra sist, men veldig lite bukser. Så har nå ivistert i et par praktiske bukser. Men blir sikkert å kjøpe et par te.....hehe e så godt å ha plass te magen i buksene og slippe å holde inne magen. Er så slitsomt det!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Denne gangen måtte jeg beg.med videre bukser fra uke 5, og fra uke 8,mammaklær. Hamstret inn en del flotte klær de akkurat hadde fått inn på HM. Billig og flott. Er idag i11 uker. Magen er blitt ganske stor,så godt med litt vide klær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå